gsmarena 004
مشخصات Redmi K20 شیائومی آشکار شد

شرکت شیائومی همچون دیگر رقبا خود اخیرا برند مستقل ردمی را معرفی کرد. برندی که با هدف تولید گوشی های هوشمند برجسته شروع به کار کرده و حتی تاکنون چند مدلی نیز معرفی شده است. به تازگی اطلاعات محصول آینده ردمی موسوم به Redmi K20 آشکار شده است.

مشخصات Redmi K20 شیائومی آشکار شد

gsmarena 004

باتوجه به گزارش ها، شیائومی بزودی Redmi K20 را به عنوان یک محصول رده بالا معرفی خواهد کرد. این محصول مشخصات قابلی خواهد داشت و از طراحی مشابه دیگر مدل های اخیر بهره می برد. از مشخصات آشکار شده باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR4X ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، تراشه گرافیکی Adreno 640، صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد با نسبت تصویر 19.5:9 و وضوح FHD+، دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه گانه 48/13/8 مگاپیکسلی، باتری  4000 میلی آمپری و در نهایت سیستم عامل اندروید 9.0 پای اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا شرکت شیائومی بزودی این محصول جدید خود را معرفی کرده و عرضه دارد. تا به حال شایعات مختلفی درباره محصولات شیائومی آشکار شد و حال نوبت به ردمی کی 20 دیگر پرچمدار آتی شرکت چینی رسیده است.

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عاملشرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

منبع