Redmi K20 Pro
شیائومی ردمی کی 20 پرو معرفی شد

شرکت شیائومی به تازگی از گوشی هوشمند پرچمدار جدیدی موسوم به ردمی کی 20 پرو رونمایی کرده است. برندی که مستقل از سری می این شرکت بوده و از مشخصات بزرگی بهره می برد. این اسمارتفون دارای دوربین سلفی پاپ آپ بوده و گزینه رنگی منحصربفردی دارد.

از مشخصات این پرچمدار باید به صفحه نمایش 6.39 اینچی Full HD+ 19.5:9 ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 با تراشه گرافیکی Adreno 640، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی با قابلیت ارتقا، دوربین اصلی سه گانه 48/8/13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره کرد.

شیائومی ردمی کی 20 پرو معرفی شد

Redmi K20 Pro

گذشته از آن سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، چیپ پردازش صوتی Aqstic WCD9340 Hi-Fi کوالکام، جک 3.5 میلیمتری هدفون و باتری 4000 میلی آمپری برای این دیوایس در نظر گرفته شده است. شیائومی قصد دارد محصول جدید را با قیمت پایه 361 دلار و قیمت نهایی 436 دلار روانه بازار کند.

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند.

منبع