gsmarena 008
شیائومی و رونمایی از ردمی نوت 7 اس

شیائومی پس از معرفی گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو، گوشی هوشمند ردمی نوت 7S را به صورت رسمی معرفی کرد. ردمی نوت 7S از یک نمایشگر 6.3 اینچی میزبانی می‌کند که رزولوشن آن برابر با فول اچ دی پلاس است. دوربین سلفی این دیوایس که به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده در بالای نمایشگر ردمی نوت 7S داخل برش قطره‌ای قرار گرفته است. علاوه‌براین نمایشگر این گوشی هوشمند توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

شیائومی و رونمایی از ردمی نوت 7 اس

gsmarena 008

چیپستی که قدرت این دیوایس را تامین می‌کند، چیپست کوالکام اسنپدارگون 660 بوده که فرکانس آن برابر با 2.2 گیگاهرتز است. همانطور که اشاره کردیم ردمی نوت 7S دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیگسلی است، دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین دوگانه بوده که از سنسورهای 48 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. البته لازم است اشاره کنیم که دوربین 48 مگاپیکسلی این دیوایس از لایه Quad Bayer برخوردار بوده که موجب می‌شود تصویر نهایی که توسط این دوربین به ثبت می‌رسد از رزولوشن 12 مگاپیکسل برخوردار شود. البته دوربین اصلی ردمی نوت 7S  دارای ویژگی‌های زیادی است برای مثال به حالت عکاسی در شب و همچنین قابلیت HDR مجهز است.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری MIUI 10، فرستنده اینفرارد و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

منبع