samsung galaxy fold 3 2 1 1
سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولد را بزودی عرضه می کند

شرکت سامسونگ در فوریه امسال از اولین گوشی هوشمند منعطف خود به نام گلکسی فولد رونمایی کرد. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و باید اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیری تجاری جهان دانست. اما در هر صورت هنگام عرضه این اسمارتفون با مشکلاتی رو به رو شد.

مشکلاتی که در نهایت عرضه محصول سامسونگ را با تاخیر همراه ساختند و کره ای ها را مشغول به رفع مشکل کردند. به تازگی سامسونگ اعلام کرده که مشکلات صفحه نمایش گلکسی فولد شناسایی شده و در ماه آینده عرضه این پرچمدار آغاز خواهد شد.

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولد را بزودی عرضه می کند

samsung galaxy fold 3 2 1 1

این یعنی گلکسی فولد به سرنوشت معدوم گلکسی نوت 7 دچار نخواهد شد و در نهایت به بازار عرضه می شود. از آنجایی که گلکسی فولد تست اول سامسونگ در زمینه گوشی هوشمند منعطف بود، عجیب نیست که شاهد چنین مشکلاتی باشیم. کره ای ها سخت در تلاش هستند تا بهترین ها را به مخاطبان خود ارائه دهند. این اسمارتفون از نمایشگر 7 اینچی اولیه و 4 اینچی ثانویه با وضوح QHD+ برخوردار است و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 با پشتیبانی شبکه 5جی برای آن در نظر گرفته شد.

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه وزیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد. پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال ۱۹۸۷ سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن را صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم‌رساناها تشکیل می‌دادند.

منبع