samsung galaxy watch one ui
سامسونگ و انتشار آپدیت جدید برای گلکسی واچ

بر اساس جدیدترین بروزرسانی که سامسونگ گلکسی واچ دریافت کرده این دیوایس به رابط کاربری One UI مجهز خواهد شد. برخلاف سایر کمپانی‌های بزرگ که پس از طراحی و تولید محصولی جدید محصولات قدیمی خود را فراموش می‌کنند و بروزرسانی‌های زیادی برای آن‌ها منتشر نمی‌کنند تا قابلیت‌های جدیدی را به آن‌ها اضافه کنند، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است که ساعت‌های هوشمند قدیمی خود را به ویژگی‌های جدیدترین محصول خود مجهز کند.

سامسونگ و انتشار آپدیت جدید برای گلکسی واچ

درواقع کمپانی سامسونگ قصد دارد با انتشار بروزرسانی‌های مختلف برای ساعت‌های هوشمند قدیمی خود برخی از ویژگی‌های گلکسی واچ اکتیو را به آن‌ها منتقل کند. ساعت‌های هوشمند قدیمی این کمپانی که قرار است در بروزرسانی جدیدی که دریافت می‌کنند به برخی از قابلیت‌های واچ اکتیو مجهز شوند شامل سامسونگ گلکسی واچ و گیر هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های واچ اکتیو که به ساعت‌های هوشمند قدیمی کمپانی سامسونگ افزوده می‌شود، رابط کاربری One UI است. البته در کنار رابط کاربری One UI، قرار است بهینه‌سازی‌های متعدد و قابلیت‌های سلامتی واچ اکتیو نیز به ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ و گیر افزوده شود.

بنابراین از این پس کاربران ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ می‌توانند میزان کالری مصرفی خود را در ورزش شنا اندازه‌گیری کنند و از سنجش ضربان قلب نیز استفاده کنند که در صورت تشخیص مشکلی در قلب به کاربر هشدار خواهد داد.

از همه مهم‌تر تمامی این بهینه‌سازی‌ها که بر روی ساعت‌های هوشمند قدیمی این کمپانی اعمال خواهد شد موجب بهبود شارژدهی باتری این دیوایس‌ها می‌شود.

منبع