56757
سامسونگ در حال ساخت اسمارتفون منعطف متفاوت

سامسونگ درحال کار بر روی گوشی های هوشمندی با صفحه­ نمایش ­های انعطاف پذیر دوگانه با ابعاد 8 و 13 اینچ می­ باشد. انتظار می­ رود که پنل­ها در سال جاری آماده گردند، اما هنوز مشخص نیست که اولین دستگاهی که از آن­ها استفاده کند، وارد بازار می گردد یا خیر.

مطابق گفته انتشارات کره­ای “The Bell” دو طراحی متفاوت بر روی این صفحه نمایش­ها اعمال شده است؛ نوع G و نوع S. صفحه نمایش 8 اینچی از نوع G و صفحه نمایش 13 اینچی از نوع S خواهد بود. این دو صفحه نمایش از لحاظ اندازه، به ترتیب با آی­پد مینی و آی­پد پرو، قابل مقایسه هستند.

محصولات جدید سامسونگ با نمایشگر متفاوت

56757
سامسونگ

در نوع G پشت و در نوع S روی صفحه نمایش به هنگام تا شدن فعال می­ باشد. متاسفانه در حال حاضر مشکلات موجود برای گلکسی فولد موجب شده تا این دیوایس از شکستگی در نمایشگر رنج ببرد. بنابراین عرضه دیوایس جدید samsung با تاخیر مواجه شد و قرار نیست شاهد فروش آن در روزهای آینده باشیم. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد.

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد. امروزه گروه samsung شامل مجموعه‌ای از ۸۰ شرکت است که بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی محسوب می‌شود. شعارهای سامسونگ از ابتدای تأسیس، توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خرد ورزی بوده‌است. مدیرعامل شرکت معتقد است، موقعیت سامسونگ متکی به پنج ارزش است: کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت.

منبع