bd90cce9 9667 40a4 ba1e a723bda4c78a
سامسونگ به دنبال هدست های واقعیت مجازی جدید

سامسونگ در تلاش است تا روی واقعیت مجازی تمرکز بالایی داشته باشد و محصولات متعددی عرضه دارد. در این بین واقعيت مجازی  در واقع يك فناوري است كه از طريق نرم افزارها، اصوات، تصاوير و حتي با حواس پنجگانه و از طريق سخت افزار و نرم افزارهايي به كاربر منتقل مي شود. بدين ترتيب كاربر در واقع به مكاني وارد مي شود كه در واقعيت در آن جا حضور ندارد. امروزه به يكي از سرگرمي هاي امروزي تبديل شده و اكثر مردم از واقعيت مجازي و واقعيت افزوده به شدت استقبال كرده اند.

معرفي ماشين هاي ربات گوگل همه را شگفت زده كرد. هيچ كس فكر نمي كرد كه بتواند نقاطي از جهان كه را تا به حال به آن مكان ها سفر نكرده را از نزديك مشاهده كند.  امروزه به كمك هدست هاي واقعيت مجازي مي توان اين امر را محقق شده توصيف كرد. تماشاي اقصي نقاط دنيا در حالي كه در خانه نشسته ايد يا تماشاي يك مسابقه فوتبال باشگاه هاي خارجي تنها نمونه هايي از واقعيت مجازي هستند كه به تازگي كاربران آن ها را لمس كرده اند. ولي كاربرد هدست واقعيت مجازي تنها به اين مورد ختم نمي شود و كاربردهاي فراوان و زيادي دارد.

سامسونگ به دنبال هدست های واقعیت مجازی جدید

واقعیت مجازی

زماني كه كاربري مي تواند در كلاس هاي آموزش علي رغم مسافت بسيار زياد حضور داشته باشد، را مي توان موفقيت هدست واقعيت مجازي را جشن گرفت كه اين چنين مسافت ها را كوتاه كرده و توانسته است كه دانش آموزان و دانش جويان را به كلاس درس نزديك كند. شركت Samsung در زمينه واقعيت مجازي و واقعيت افزوده كارهايي كرده كه به زودي رونمايي خواهد شد. اخيرا مدير روابط  توسعه دهندگان بخش XR و گيمينگ Samsung ، آقاي فرشيد فلاح در نمايشگاه Augmented World كاليفرنيا،  محصولات واقعيت مجازي و واقعيت افزوده شركت سامسونگ را معرفي كرده است. توليد هد ست Gear  و واقعيت افزوده گلكسي اس 10(S10) ، جديدترين محصولات شركت در زمينه هاي جديدي است كه شركت به آن ها ورود خواهد كرد.

هدست واقعيت مجازي بنام +HMD Odyssey باقيمت 499 دلار آخرين كار شركت سامسونگ در اين حوزه بوده و كار ديگري را به انجام نرسانده است.