samsung galaxy a50 sm a505f ds 3
سامسونگ آپدیت جدید برای گلکسی A50 منتشر کرد

سامسونگ گلکسی A50 یکی از میان رده های محبوب این شرکت کره ای می باشد که در میان کاربران محبوبیت خوبی را کسب کرده است. این گوشی هوشمند در روز گذشته بسته بروزرسانی را دریافت کرده است که پچ امنیتی ماه ژوئن گوگل را نیز همراه خود دارد. این آپدیت در ابتدا برای کاربران بازار هند عرضه شده و حجمی برابر 422 مگابایت دارد. این بسته بروزرسانی با شماره A505FDDU2ASF2 به کاربران منتشر شده و بنابر اطلاعیه که به همراه خود دارد، نشان می دهد که دریافت و استفاده کردن از آن به بهبود قابلیت امنیتی Knox Guard ختم خواهند شد. البته کاربران هندی که اقدام به نصب این آپدیت کرده اند، به اضافه شدن قابلیت های جدید به دوربین دستگاه نیز اشاراتی کرده اند.

بنابر آنچه کاربران نوشته اند، شما با دانلود و نصب این بسته کمتر از 500 مگابایتی می توانید حالت تصویربرداری در شب و ضبط ویدیو صحنه آهسته به دوربین دستگاه خود اضافه کنید. البته باید که قابلیت معرفی شده به صورت مستقیم به دوربین گوشی هوشمند شما اضافه نخواهد شد، بلکه شما برای استفاده کردن از آن باید به تنظیمات دوربین را یک بار ریست کنید. همچنین جالب است بدانید که به کمک بروزرسانی جدید شما این امکان را پیدا خواهید که کدهای QR بدون نیاز به بیکسبی ویژن اسکن کنید. ناگفته نماند که این ویژگی چند روز گذشته برای خانواده گلکسی S10 این شرکت نیز عرضه شده بود.

سامسونگ آپدیت جدید برای گلکسی A50 منتشر کرد

samsung galaxy a50 sm a505f ds 3

اما خوب است بدانید که بسته بروزرسانی جدید شامل پچ امنیتی ماه ژوئن شرکت گوگل نیز نبوده و گوشی هوشمند شما در زمینه امنیت نیز با بهبودهایی روبرو خواهد ساخت. از طرفی این آپدیت به صورت OTA عرضه شده است، به این ترتیب شما برای استفاده کردن از آن تنها کافی است که از تنظیمات دستگاه به بخض بروزرسانی نرم افزار مراجعه کرده و به صورت دستی آن را دانلود و نصب کنید. همانطور که اشاره شد این بسته ابتدا برای کاربران هندی عرضه گردیده و پیش بینی می شود که همه کاربران در روز های آینده بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ گلکسی A50، دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینیچ از نوع Super AMOLED بوده که وضوح تصویری فول اچ دی پلاس را از خود به نمایش می گذارد. سامسونگ در این میان رده خوش چهره خود از یک پردازنده اگزینوس 9610 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 استفاده کرده است. این گوشی هوشمند در دو نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین سه گانه اصلی و باتری 4000 میلی آمپرساعتی در کنار سنسور تشخیص اثرانگشت و پشتیبانی کردن از شارژ سریع 15 واتی اشاره کرد.

منبع