asus zenfone 6 official
زنفون 6 ایسوس از راه رسید

زنفون 6 ایسوس از راه رسید

تنها با یک نیم نگاه به گوشی زنفون 6 می‌توانید تفاوت خارق‌العاده آن را نسبت به گوشی زنفون 5 متوجه شوید. گوشی زنفون 5 با حاشیه‌های زیادی که در اطراف نمایشگر و همچنین حفره عجیب و غریب دوربین سلفی که داشت خیلی خسته‌کننده به نظر می‌رسید اما مثل اینکه کمپانی ایسوس از قالب چنین طراحی خارج شده و کم کم به سمت طراحی مدرن در حال حرکت است چراکه این مسئله را می‌توان به وضوح در طراحی زنفون 6 دید.

خوشبختانه با اینکه کمپانی ایسوس از زبان طراحی جدیدی در گوشی هوشمند ذنفون 6 استفاده کرده و علاوه‌براین آپشن‌‌های تازه‌ای به این دیوایس افزوده قیمت آن را بالا نبرده است به این معنا که شما می‌توانید مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این دیوایس را 557 دلار یعنی متناسب با قیمت گوشی هوشمند ذنفون 5 خریداری کنید. البته دو نسخه دیگر از این گوشی هوشمند وجود دارند که از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند اما قیمت آن‌ها هنوز نامعلوم است.

asus zenfone 6 official

از مشخصات گوشی دنفون 6 می‌توان به دوربین چرخشی با افکت‌های تصویری فوق‌العاده، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، گوریلا گلس ۶ و بدنه آلومینیومی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر بدون حاشیه اشاره کرد.

ایسوس، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانهٔ شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانهٔ جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین(وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد.

منبع