oppo
رونمایی اوپو از گوشی هوشمند Oppo A9x

شرکت اوپو به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدید Oppo A9x را معرفی کرد. این اسمارتفون به صفحه نمایش ناچ 6.53 اینچی با وضوح FHD+ مجهز است که رزولوشن 1080*2340 پیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. این دیوایس به پردازنده هشت هسته ای هلیو 970 مجهز شده که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

oppo

رونمایی اوپو از گوشی هوشمند Oppo A9x

گذشته از آن باید به حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری ColorOS 6، دوربین اصلی دوگانه 48 و 16 مگاپیکسلی، باتری 2020 میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد. این محصول میان رده اوپو بزودی راهی بازار خواهد شد و قیمت 289 دلاری برای آن تعیین شده است.

انتظار می رود این شرکت چینی بزودی محصولات جدیدی را به سبد تولید خود بیافزاید و Oppo A9x تنها یکی از آنها محسوب می شود. شایان ذکر است که اوپو در تلاش بوده بهترین مدل ها را در آینده نزدیک معرفی کند. اوپو تولیدکننده وسایل الکترونیکی بر اساس Dongguan در گوانگدونگ چین می‌باشد. محصولات عمده خط تولید این شرکت عبارتند از: ام پی ۳ پلیر، مدیا پلیرهای قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و اسمارت فون‌ها. این شرکت در ۲۰۰۴ تأسیس شد. این شرکت در نقاط زیادی از جهان با نام برند اوپو شناخته می‌شود.

منبع