34535 1
اوپو از تلفن هوشمند جدید خود با نام A9x رونمایی کرد

اوپو از تلفن هوشمند جدید خود با نام A9x رونمایی کرد

جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی اوپو با نام A9x به صورت رسمی معرفی شد که قدرت آن کمی بیشتر از گوشی هوشمند A9 است. کمپانی اوپو بالاخره از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد که این دیوایس از مدل قبلی خود یعنی گوشی هوشمند A9 قدرتمندتر است چراکه دوربین اصلی گوشی هوشمند A9x دارای یک حسگر 48 مگاپیکسلی بوده اما دوربین اصلی گوشی هوشمند A9 دارای حسگر 16 مگاپیکسلی است.

البته تنها تفاوت گوشی A9x با مدل قبلی آن در دوربین اصلی نیست چراکه چندین ویژگی برتر دیگر در این دیوایس موجب ایجاد قدرت بیشتر در این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی آن شده است که یکی از این ویژگی‌ها پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 است. به‌گونه‌ای که هر دو گوشی A9x و A9 از ظرفیت باتری 4020 میلی‌آمپر ساعتی برخوردارند با این تفاوت که باتری گوشی A9x از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کند.

به غیر از حسگر 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی و همچنین فناوری شارژ سریع در گوشی هوشمند A9x، سایر مشخصات این دیوایس مشابه با مدل قبلی آن یعنی A9 است. برای مثال هر دو دیوایس دارای پردازنده هلیو P70، شش گیگ رم، نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با کیفیت +FHD و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند.

سیستم‌عامل گوشی A9x نیز مانند A9، اندروید 9 پای بوده که از رابط کاربری ColorOS 6 برخوردار است. علاوه‌براین گوشی A9x دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که قرار است با قیمت 289 دلار در تاریخ 31 اردیبهشت و در دو رنگ مشکی شهابی و سفید یخی روانه بازار شود.

منبع