alleged galaxy note10 case
درز تصویر قاب گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ

براساس اخبار و شايعات سامسونگ بزودی از گلکسی نوت 10 به عنوان پرچمدار جدید رونمایی می کند. اين گوشي در ماه اوت رونمایی خواهد شد و یک مدل برجسته است. البته تا به امروز راجع يه اين گوشي اخبار و اطلاعات زيادي منتشر شده است. رسانه ها به رندرهاي گوشي گلكسي نوت 10 پرو دست يافته اند و حالا بعد از گذشت مدتي، تصاوير مربوط به قاب گوشي در فضاي اينترنت و شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است.

براي قاب گوشي هوشمند سامسونگ جك 3.5 ميلي متري مدنظر گرفته نشده است. فقط يك بخش كوچكي براي ارتباط اينفرارد مدنظر گرفته شده است. در اين گوشي جك هدفون 3.5 ميلي متري حذف شده است. دو برش در پنل پشتي به چشم مي خورد. سه برش براي دوربين سه گانه و يك برش براي فلش LED و سنسور جريان قلب و فشار خون مدنظر گرفته شده است. اندازه صفحه نمايش 6.8 اينچ با فناوري داناميك آمولد است. اندازه صفحه نمايش در نسخه استاندارد 6.4 اينچ بوده و مقدار حافظه داخلي دستگاه 256 گيگ است.

درز تصویر قاب گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ

سامسونگ

مشخصات کلیدی گلکسی نوت 10 پرو

 

  • صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+
  • پردازنده اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820
  • باتری 4170 میلی آمپری
  • سیستم عامل اندروید 9.0 اوریو
  • دوربین اصلی چهارگانه
  • حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی
  • سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر
  • بلوتوث 5.0، وای فای ، جی پی اس، USB-C

يك رم 12 گيگ براي محصول Samsung مدنظر گرفته شده و سه سنسور عادي، اولتراوايد و تله فوتو در دوربين اصلي كارگذاشته شده است. باتري 4170 ميلي آمپر ساعت انرژي اين گوشي را تامين مي كند. باتري با 25وات به صورت سريع شارژ مي شود. تراشه اسنپدراگون 855 يا اگزينوس 9825 قدرت اين گوشي را تامين مي كند.  مشخص است كه نسبت به گوشي سامسونگ بزرگتر بوده و به طرح هاي قبلي شبيه است. اندازه صفحه نمايش بزرگ تر است. البته تا حدي مشخص شده كه از گوشي سامسونگ فعلي بزرگ تر نخواهد بود.

هر دو مدل اسمارتفون Samsung به هم شبيه خواهد بود و اندازه صفحه نمايش نشانگر اين سخن است. از رندرها مشخص مي شود كه شركت سامسونگ اين گوشي را در تعداد بالا عرضه خواهد كرد. دوربين گوشي به صورت عمودي قرار گرفته است. انتظار می رود این پرچمدار سامسونگ قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی باشد. به احتمال زیاد با توجه به بازار هدف، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9825 تامین کند.

منبع