d8fb1794 c105 49e0 99cd d6c9aaedbfcd
حيرت انگيز بودن نمايشگر گوشي وان 7 پرو پلاس

مدير عامل شركت وان پلاس، پیت لائو به هنگام مصاحبه با ورج، برخي مشخصات آخرين محصول اين شركت را افشا كرد. او در يك مصاحبه جنجالي با رسانه ورج، برخي مشخصات گوشي هوشمند اين شرك بنام وان پلاس 7 پرو را منتشر كرد. ايشان حتي برخي شايعات مربوط به اين گوشي هوشمند را تاييد كرد و برخي مشخصات اين محصول جديد را افشا كرد تا خريداران با آگاهي كامل به اين مشخصات تصميم گرفته و محصول را خريداري كنند.

محصول وان پلاس 7 پرو در مقايسه با بقيه گوشي هاي اين شركت خاص خواهد بود. گوشي وان 7 پرو به واقع پرچمدار محصولات اين شركت بوده و رزولوشن بسيار عالي دارد و در مقايسه با گذشته به لحاظ مشخصات سخت افزاري پيشرفت كرده و خريداران به طور يقين از خريد اين گوشي راضي خواهند بود. البته مدير عامل شركت به هنگام مصاحبه به قيمت آن اشاره اي نداشته است ولي با كمي بررسي و موشكافي مي توان قيمت آن معادل گوشي هاي سامسونگ S10  ، آيفون 10S MAX Apple، گوشي هواوي 30 پرو دانست. گوشي وان پلاس 7 پرو به واقع يك رقيب جدي براي اين چنين گوشي هايي است و سعي مي كند كه از آن ها پيشي بگيرد.

گوشي مك لارن وان پلاس 6T به گونه اي موفق بود كه چيني ها متقاعد شدند كه گوشي هاي گران قيمت طرفداران و مشتريان خاص خود را دارند.نمايشگر وان پلاس 7 پرو نسبت به گوشي هاي گذشته اين كمپاني قوي تر بوده و رزولوشن بالايي دارد و اين شركت براي توليد اين چنين محصولي با رزولوشن بالا، هزينه هاي بالايي را متحمل شده است در حالي كه اين چنين كارهايي براي گوشي هاي گذشته اين شركت به انجام نرسيده است. اين شركت چيني قصد دارد نمايشگر اين نوع گوشي، سريع و روان باشد. شركت وان پلاس، سعي دارد در اين نوع گوشي، استانداردهاي جديدي را تعريف كند طوري كه براي ساير گوشي ها، به عنوان مبنايي مورد توجه قرار گيرد.

حيرت انگيز بودن نمايشگر گوشي وان 7 پرو پلاس از ديد مدير عامل اين شركت

d8fb1794 c105 49e0 99cd d6c9aaedbfcd

مديرعامل اين شركت در مورد نمايشگر اين گوشي، چنين اظهار نظر مي كند كه هنگامي كه من براي اولين بار اين گوشي را در دست گرفتم از كيفيت بالاي نمايشگر آن حيرت زده و شگفت زده شدم. حتي مديرعامل اين شركت اين چنين وعده مي دهد كه نمايشگر اين گوشي، انيميشن را ها ساده و روان نمايش خواهد داد. البته مديرعامل اين شركت فقط در مورد نمايشگر اين گوشي، اظهاراتي داشته و ساير مشخصات را به رسانه ها بيان نكرده است. شركت وان پلاس تاييد كرده كه اين گوشي، نمايشگري به قدرت 9 هرتز را خواهد داشت. حتي برخي از رسانه ها اعلام كرده اند كه گوشي معمولي اين شركت اين چنين مشخصاتي خواهد داشت و به طور يقين مي توانيم بگوييم كه گوشي بعدي اين شركت در مقايسه با گوشي هاي گذشته اين شركت خاص خواهد بود و خريداران تعداد بالايي از اين نوع گوشي را خريداري خواهند كرد.

ما اين چنين مشخصاتي را در گوشي هايي Razor 1, Razor 2 مشاهده كرده بوديم كه بيشتر به عنوان گوشي هاي گيمينگ شناخته شده بود، رزولوشن اين نوع گوشي ها 120 هرتز و رزولوشن گوشي Asus Rog  ، 90 هرتز است. نمايشگرهاي اين گوشي به عملكرد رفرش ريت مجهز است و تصاوير و ويديوها را نرم  و راحت به نمايش مي گذارد. عملكرد رفرش ريت، تصاوير را با سرعت زيادتري نشان مي دهد. نمايشگر 90 هرتزي بدين معني كه شما 90 تصوير  را به صورت نرم و روان نشان مي دهد و شما بايد بالاترين كيفيت را از اين نوع  نمايشگر انتظار داشته باشيد. براساس اين نوع عملكرد گوشي هاي ايسوس و ريزر بالاترين كيفيت را در بازي ها دارند و تصاوير بيشتري را در كمترين زمان نمايش مي دهند. گوشي كه به اين نوع عملكرد مجهز باشد، كاربر به هنگام مشاهده تصاوير تجربه بهتري خواهد داشت.

گوشي آيپد پرو 2018 اپل اين چنين مشخصاتي دارد و كاربران از نمايشگر اين نوع گوشي با كيفيت بالا راضي بوده اند و اظهار كرده اند كه به هنگام بازي، بهترين تجربه را داشته اند. عملكرد پروموشن در گوشي آيپد پرو 2018 به كار گرفته شده است. در اين گوشي، عملكرد رفرش ريت از كليه منابع گوشي در نمايش 24 ساعته استفاده مي كند تا در نمايشگر 120 هرتزي بتواند از كليه منابع استفاده كرده و هدر نرود و كوپرتيوني ها اين سخنان را اظهار كرده است. بنابراين اگر وان پلاس هم تمايل به ايجاد اين چنين عملكردي داشته باشد بايد تا حدي از اين روش استفاده كند.

پيت لائو مديرعامل شركت وان پلاس در توئيت خود اين چنين اظهار داشته كه: محصول بعدي شركت وان پلاس، به مشخصات نرم و روان بودن نمايشگر مجهز است و سريع و روان بودن تصاوير ويديوها باعث لذت كاربر خواهد شد. روان بودن محتواي تصاوير نسبت به سرعت آن ارجحيت دارد و باعث مي شود كه تطبيق سخت افزاري و نرم افزاري گوشي مورد مطالعه و بررسي قرار گيرد. محصول بعدي ما به واقع زيباست و شما بايد تا زمان عرضه محصول صبر كنيد. اين شركت در يك ويديوي 5 ثانيه اين عملكرد را به نمايش گذاشته و بسياري از متخصصين و كاربران از همان ويديو نكات خيلي زيادي را متوجه شدند. در اين ويديو يك كله به صورت بلند نوشته شده و مشخص مي شود كه در اين نوع گوشي، شركت از سه دوربين استفاده كرده است. نمايشگرهاي اين چنين دوربين هايي 60هرتزي هستند و با يك محاسبه ساده رياضي متوجه مي شويم كه 60 و 90 در تناسب 3 به 2 هستند و همين عامل به توجيه بلند بودن كلمه مي پردازد. شايد شركت دوست داشته كه با اين كار، عملكرد 90 هرتزي دوربين دستگاه را به ما نشان دهد.

پيت لائو به مشخصات سخت افزاري دستگاه اشاره نكرده و در قالب سخنان رمز آلود منظور خود را بيان داشته است. به طور يقين وان پلاس 7 پرو نسبت به گوشي 6T گران خواهد بود و اين نوع گوشي هم نسبت به 6 وان پلاس گران تر بود است. شركت بايد خريداران جديد خود را براي خريد اين گوشي متقاعد كند و اين يكي از چالش هاي پيش روي اين شركت است.