سامسونگ
تبلت های جدید سامسونگ بزودی عرضه می شوند

شرکت سامسونگ اخیرا از دو تبلت میان رده گران و خوش قیمت خود به نام Galaxy Tab S5e و Galaxy Tab A 10.1 رونمایی کرد. تبلت های که اگرچه طراحی باکیفیتی دارند اما در دسته پرچمداران قرار نمی گیرد. به گفته این شرکت کره‌ای هر دو تبلت Galaxy Tab A 10.1 و Galaxy Tab S5e از 26 آوریل سال جاری روانه بازار می شوند.

پیش خرید هر دو مدل از اواسط آوریل آغاز می شود و خرید نیز در اواخر ماه جاری انجام می گیرد. Galaxy Tab S5e اگرچه طراحی و مشخصات بزرگی دارد اما یک میان رده باکیفیت است و تنها ضخامتی 5.5 میلیمتری پیدا کرده و وزن آن به 400 گرم می رسد. از مشخصه های کلیدی Galaxy Tab S5e باید به صفحه نمایش 10.5 اینچی با وضوح 2560*1600 پیکسلی Super AMOLED، اسپیکرهای استریو AKG ، پشتیبانی از دالبی اتمز، کاور صفحه کلید و چند مشخصه دیگر که این تبلت را به مدلی برجسته تبدیل کردند.

گلکسی تب های جدید سامسونگ آوریل عرضه می شوند

سامسونگ

شایان ذکر است این تبلت از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 675 کوالکام بهره می برد و یک مدل میان رده قدرتمند است. در سوی دیگر باید به مدل Galaxy Tab A 10.1 جدید پرداخت. تبلتی که با قیمت بهتری دردسترس قرار می‌گیرد و بیشتر مناسب کودکان طراحی شده است. با صفحه نمایش 10.1 اینچی 1920*1200 پیکسلی LCD، اسپیکرهای دالبی اتمز و چندی دیگر، این مدل نیز یک تبلت اقتصادی کاربردی به شمار می رود.

Galaxy Tab S5e قیمت پایه آن 399 دلار است اما Tab A 10.1 با قیمت پایه 229 دلار خریداری می شود. هر دو تبلت ها از 26 آوریل امسال برای خرید از فروشگاه های معتبر قابل تهیه هستند. پیش بینی می شود بزودی سامسونگ تبلت پرچمدار Galaxy Tab S5 را با پردازنده اسنپدراگون 855 و پشتیبانی قلم معرفی کند.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع