Predator Helios 700
ایسر نوت بوک گیمینگ متفاوت Predator Helios 700 را معرفی کرد

شرکت ایسر یکی از برندهای نام آشنا صنعت لپتاپ محسوب شده که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را با مشخصات سخت افزاری بهتر و طراحی جدیدتر معرفی می کند. برای سال 2019 نیز مدل های متنوع و جذابی در نظر گرفته که یکی از آنها Predator Helios 700 است.

به تازگی این کمپانی لپتاپ موردبحث را معرفی کرد که از کیبورد کشویی بهره می برد. همانطور که از نام این لپتاپ قابل فهم است، این لپتاپ پرچمدار جدید شرکت ایسر در سری هلیوس می باشد که درای یک صفحه نمایش 17.3 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. برای داشتن یک سرعت پردازش بالا و عدم احساس کردن هیچگونه کندی در کارها ایس از نسل نهم Core I9 اینتل استفاده کرده است. این لپتاپ اساسا برای گیمرها طراحی شده است و از مهم ترین نکات در نظر گرفته شده در آن سرعت بالای پردازش گرافیکی بوده و ازین رو انویدیا جی فورس RTX 2070 یا RTX 2080 کارت گرافیک هایی خواهند بود که در کنار پردازنده نسل نهم اینتل بر روی مادربرد لپتاپ آرام خواهند گرفت. Predator Helios 700 دارای 64 گیگابایت حافظه رم برای اجرای بازی ها و برنامه ها بود و یک ترابایت حافظه از نوع SSD یا 2 ترابایت حافظه معمولی برای ذخیره سازی فایل ها پشتیبانی خواهد کرد.

کیبورد کشویی یا صفحه کلید Hyper Drift از مهم ترین ویژگی های بکار رفته در این لپتاپ گیمینگ است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. قسمت های ظاهری تنها جاهایی نیستند که می توانید شاهد تغییرات باشید. زیرا این صفحه کلید نسبت به گذشته پیشرفت های بسیار زیادی را به خودش دیده و به نظر می رسد که در آینده و بر روی لپتاپ های ایسر از این صفحه کلید بیشتر خواهیم شد. به گفته ایسر، کیبوردی که در Predator Helios 700 بکار رفته است شامل سوئیچ های خطی می باشد که این علت دلیلی بر افزایش دقت نسبت به مدل های گذشته شده است.

Predator Helios 700

ایسر با Predator Helios 700 محصول فوق العاده معرفی می کند

اگر با همین نگاه کوتاهی که نسبت به Hyper Drift داشتیم بخواهیم جمله ای بگوییم شاید می تواند این باشد که این کیبورد می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به کیبورد در جای معمول خودش عادت دارند و هم به دنبال تجربه کردن یک عملکرد خوب از یک کیبورد کشویی هستند. هلیوس 700، احتمالا نقطه شروع ایسر در استفاده کردن از کیبورد هایپر دریفت در لپتاپ های گیمینگ باشد.

اما جالب است بداید که اگرچه این لپتاپ در دسته بندی لپتاپ های گیمینگ جای می گیرد ولی دارای 4.5 کیلوگرم وزن داشته و حدود 41.7 میلی متر ضخامت دارد. به نگاه کردن به گذشته متوجه این موضوع می شویم که هلیوس 300 ایسر در مدل 15 اینچی تنها 22.9 میلی متر ضخامت دارد. درکنارهلیوس 700، شرکت ایسر از یک مدل بهینه و بروز شده از هلیوس 300 را هم معرفی کرد. این لپتاپ در قسمت پردازنده خود نسل نهم پردازنده های اینتل و کارت گرافیت انویدیا RTX 2070 Max-Q را قرار خواهد داد و از یک نمایشگر 144 هرتزی نیز بهره مند است. هیچ اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه هر دو مدل اشاره شده در دسترس قرار نگرفته است.

با چنین مشخصه هایی باید محصول کمپانی تایوانی را یکی از مدل های سرسخت بازار دانست که رقیب ساده ای نیست.

منبع