ConceptD
رونمایی ایسر از لپتاپ های سری جدید ConceptD

شرکت ایسر به تازگی در جریان یک رویداد اختصاصی مجموعه ای از دستگاه های دسکتاپی جدید خود را معرفی کرد. چند مدل از آنها سری لپتاپ های جدید ConceptD نام دارند که برای کاربری چون ویرایش ویدئو یا طراحی توسعه پیدا کرده و به فروش می رسند.

در این سری ایسر سعی کرده از مشخصات قابل توجه سخت افزاری بهره گیرد تا کارهای گرافیکی به سادگی روی آنها قابل انجام باشد. در مجموع این سری سه مدل لپتاپ ConceptD 9 ،ConceptD 7 و ConceptD 5 را دربرمی گیرد. در میان مدل ها ConceptD 9 قدرتمندترین نسخه محسوب شده که برای کاربری حرفه ای طراحی توسعه یافته است.

ConceptD

از مشخصه های آن باید به صفحه نمایش 17.3 اینچی 4K، پشتیبانی از قلم وکوم، پردازنده نسل نهمی  Core i9 اینتل، حافظه رم 32 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی RTX 2080 انویدیا، حافظه اس اس دی داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی و سیستم خنک کننده Aeroblade اشاره کرد. این سیستم خنک کننده عمدتا روی محصولات گیمینگ ایسر قرار می گیرد اما در مدل حرفه ای کانسپت دی 9 نیز تعبیه شد.

در دیگر ویژگی باید به لولای جالب Ezel Aero و صدا پایین فن اشاره کرد. دیگر مدل این لیست  ConceptD 7 نام دارد و از نمایشگر 15.6 اینچی 4K برخوردار است. با پردازنده نسل نهمی  Core i7 اینتل، تراشه گرافیکی RTX 2080 Max-Q یا RTX 2060 انویدیا، حافظه رم 32 گیگابایتی و حافظه اس اس دی داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، کانسپت دی 7 نیز یک مدل برجسته است.

ConceptD

متاسفانه  ConceptD 7 از قابلیت پشتیبانی قلم برخوردار نیست. ارزان قیمت ترین مدل این فهرست ConceptD 5 است اما همچنان یک لپتاپ قوی به شمار می رود. صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K، پردازنده نسل هشتمی  Core i5 یا  Core i7 اینتل، گرافیک  AMD Radeon RX Vega M ، حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی، حافظه داخلی اس اس دی 256 یا 512 گیگابایتی و برخی دیگر از ویژگی های این مدل است.  قیمت مدل های  ConceptD 5 و ConceptD 7 بیش از 1699 و 2299 دلار خواهد بود اما ConceptD 9 به عنوان یک مدل برجسته تر 4999 دلار می باشد. همگی این لپتاپ ها از ژوئن سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

منبع