Galaxy Note 10 1
انتشار تصویر رندر شده گلکسی نوت 10

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند گلکسی نوت را معرفی می کند. برای سال 2019 نیز در نظر دارد تا مدل جدید را در چند مدل مختلف از جمله استاندارد، پرو و اکونومی معرفی کند. تاکنون شایعات و تصاویر مختلفی از گلکسی نوت 10 منتشر شده و نوبت به یک تصویر دیگر رسید.

براساس تصویر منتشر شده دوربین گلکسی نوت 10 به صورت عمودی بوده و سه لنز دارد. سنسور دوربین سلفی نیز در قسمت فوقانی نمایشگر و به صورت یک لنز تعبیه شده است. همچنین خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست و این یعنی سامسونگ می خواهد آن را حذف کند.

انتشار تصویر رندر شده گلکسی نوت 10

Galaxy Note 10 2

از مشخصات کلیدی گلکسی نوت 10 باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی QHD+، حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین اصلی سه گانه ، دوربین سلفی تک لنز، پردازنده اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9825، حافظه داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی و چندی دیگر اشاره کرد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا ماه آگوست و رویداد شرکت سامسونگ برای این پرچمدار منتظر ماند.

اوایل دهه ۱۹۹۰ را می‌توان دوران مدیریت نوین در سامسونگ دانست. در این دوران شعار «اول کیفیت» انتخاب و تبلیغ شد. در این دوره، ۱۷ محصول مختلف نظیر نیم‌رسانا،نمایشگرهای رایانه و … در بازار جهانی تولید شد و در برخی از آن‌ها نظیر نمایشگرهای ال‌سی‌دی به مقام اول جهانی دست یافت. هم‌زمان، علاوه بر جهت‌گیری به سمت بکارگیری شش سیگما و تولید محصول کیفی، کیفیت کارکنان نیز مورد توجه قرار گرفت. از ابتدای قرن بیست و یکم، حرکت به سمت دوران دیجیتال برای این شرکت تشدید شد. به گونه‌ای که به سرعت در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات محصولات متنوعی عرضه می‌شوند.

منبع