FGCap68JHt3UHwfDsbE5TC 1920 80
انتشار تصویر رندر شده دیگر از گلکسی نوت 10

سامسونگ یکی از برندهای مطرح صنعت تولید تلفن هوشمند محسوب می شود که همیشه سعی دارد بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد. برخلاف سال گذشت در سال جاری سامسونگ به دنبال معرفی سه مدل گلکسی نوت 10 است. این در حالی بوده که سال قبل ما تنها شاهد معرفی یک مدل بودیم. آن هم گلکسی نوت 9 بود که تفاوت چندانی با نسخه 8 نداشت و پیشرفت قابلی پیدا نکرد. در حالی که چند ماهی تا معرفی این پرچمدار باقی مانده، به تازگی تصویر رندر شده گلکسی نوت 10 منتشر شد.

گلکسی نوت

در تصویر طراحی نمایشگر این پرچمدار شبیه به سری گلکسی اس 10 است و قلم نیز احتمالا بهبودیهایی پیدا خواهد کرد. گلکسی نوت 10 با پردازنده اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 بزودی عرضه می شود. حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی، باتری 5000 میلی آمپری و صفحه نمایش پروضوح 6.8 اینچی می تواند از ویژگی های برجسته این فبلت باشد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

براساس آخرین شایعات سامسونگ درصدد است تا در سال آینده دیوایس های جدیدی را وارد خط تولید کند. متاسفانه گلکسی فولد تاشو در ابتدا عرضه با مشکل نمایشگر مواجه شد و همین امر عرضه با تاخیر مواجه کرد. حتی گفته شده مدل های عرضه شده نیز جمع آوری می شود. مشخص نیست فرجام محصولات جدید سامسونگ چه خواهد شد.

منبع