32424
انتشار بروزرسان جدید برای گوشی هوشمند گلکسی A70 سامسونگ

شرکت سامسونگ با سری Galaxy A جدید سعی کرده نظر مخاطبان و علاقمندان را به خانواده گلکسی A جلب کند. از این رو برای سال 2019 چندین مدل مختلف را با ویژگی های بزرگ معرفی و روانه بازار کرده است.

البته عمده مدل های این سری راهی بازارهای آسیایی شده و به هر حال با گذشت چند ماه از عرضه به تازگی آپدیت جدیدی برای Galaxy A70 جدید منتشر شد. این گوشی هوشمند به تازگی با دریافت بروزرسان جدید می تواند در بحث دوربین و سنسور اثرانگشت عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

انتشار بروزرسان جدید برای گوشی هوشمند گلکسی A70 سامسونگ

32424

گذشته از بهبودیافتن سیستم اثرانگشت و دوربین، پچ امنیتی ماه می گوگل که برای اندروید توسعه یافته نیز در این آپدیت گنجانده شده است. به گفته سامسونگ این آپدیت موجب می شود تا فیلترهایی به سیستم عکاسی دوربین گلکسی ای 70 افزوده شود.

از مشخصات کلیدی Galaxy A70 باید به صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080×2400 پیکسلی FHD+ با پنل سوپرامولد، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 675 با تراشه گرافیکی Adreno 612، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپری و دوربین اصلی سه گانه 32/8/5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گذشته از آن باید به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز اشاره کرد که قابلیت تصویربرداری دقیقی دارد. به هر حال اگر از صاحبان این گوشی هوشمند هستید می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات آپدیت را دریافت کنید.

 یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه وزیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

منبع