Samsung starts rolling out Android 9 Pie for Galaxy Tab S4 in the US
انتشار اپدیت اندروید 9.0 پای برای Galaxy Tab S4

شرکت سامسونگ به تازگی سیستم عامل اندروید 9.0 پای را برای تبلت Galaxy Tab S4 خود منتشر کرد. البته این بروزرسان در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده منتشر شده و مشخص نیست چه زمانی دردسترس سایر کاربران قرار می گیرد.

حجم بروزرسانی بیش از 1 گیگابایت بوده و این تبلت اخیرا در فرانسه آپدیت را دریافت کرده بود. انتظار می رود بزودی سامسونگ اپدیت را در مناطق دیگر نیز انتشار دهد و احتمالا اروپا خواهد بود.

انتشار اپدیت اندروید 9.0 پای برای Galaxy Tab S4

Samsung starts rolling out Android 9 Pie for Galaxy Tab S4 in the US

گلکسی تب اس 4 در تابستان 2018 معرفی شد و از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش 10.5 اینچی QHD+، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 7300 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 835 و چندی دیگر اشاره کرد.

مشخص نیست آیا این کمپانی کره ای برنامه ای برای انتشار آپدیت روی دیگر دیوایس های خود دارد یا خیر. با انتشار این آپدیت باید شاهد بروزرسانی رابط کاربری و ارتقا سیستم عامل تبلت اخیرا عرضه شده سامسونگ باشیم.

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

منبع