samsung galaxy j7 prime2
انتشار اندروید پای برای گلکسی J7 Prime 2

تقریبا سه روز پیش بود که کمپانی سامسونگ بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند On7 پرایم عرضه کرد از این‌رو تمامی کاربران منتظر بودند تا این کمپانی بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند گلکسی J7 Prime 2 نیز عرضه کند که دو روز پیش نیز این بروزرسانی را برای این دیوایس عرضه کرد.

این بروزرسانی که از شماره ورژن  G611FFDDU1CSD8 برخوردار بوده حجمی بیش از 1 گیگابایت دارد. درضمن در این بروزرسانی شاهد حضور پچ امنیتی ماه مه، همراه با رابط کاربری One UI هستیم. باوجود اینکه اطلاعات بیشتری در زمینه بروزرسانی اندروید پای و راهیابی آن به دیوایس گلکسی J7 Prime 2 منتشر نشده اما به احتمال زیاد این بروزرسانی از حالت تاریک که به حفظ سلامت چشم کاربران کمک می‌کند و قابلیت سازگاری با باتری برخوردار خواهد بود.

انتشار اندروید پای برای گلکسی J7 Prime 2

samsung galaxy j7 prime2

قرار است که تا دو هفته دیگر شاهد انتشار این بروزرسانی برای تمامی کاربران کشور هند باشیم، البته درصورتی که علاقه‌مند هستید تا این بروزرسانی را تجربه کنید می‌توانید به بخش تنظیمات دیوایس خود بروید و سیستم‌عامل گوشی خود را بروزرسانی کنید.

اگر بخاطر داشته باشید در اوایل سال گذشته بود که شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند توسط کمپانی سامسونگ بودیم. این دیوایس از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی که به فناوری PLS TFT مجهز بوده برخوردار است. سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

منبع