samsung galaxy a50 sm a505f ds 3
انتشار آپدیت جدید برای گلکسی A50 سامسونگ

چند ماهی از عرضه گوشی هوشمند گلکسی A50 سامسونگ می گذرد و به تازگی کره ای ها آپدیت جدیدی را برای این اسمارتفون منتشر کردند. البته شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند همیشه آپدیت هایی را پس از عرضه اسمارتفون دردسترس کاربران قرار می دهند.

به گفته سامسونگ آپدیت جدید گلکسی A50 حسگر اثرانگشت و عملکرد دوربین را بهبود می بخشد. گذشته از آن آپدیت با پچ امنیتی ماه آوریل همراه بوده که سطح امنیت اسمارتفون را افزایش خواهد داد. اخیرا گزارش شده این شرکت کره ای موفق شده طی چند ماه از عرضه سری گلکسی A جدید به فروش بالای آنها در هند دست یابد.

انتشار آپدیت جدید برای گلکسی A50 سامسونگ

samsung galaxy a50 sm a505f ds 3

حجم بروزرسانی به 153 مگابایت می رسد و حجیم نیست. از مشخصات کلیدی گلکسی A50 باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی 1080×2340پیکسلی Super AMOLED، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 9610، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه 25/8/5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و تراشه گرافیکی Mali-G72 MP3 اشاره کرد.

هم‌اکنون انتشار آپدیت جدید گلکسی A50 با شماره بیلد A505FDDU1ASE2 و حجم 154 مگابایت، در کشور هند جریان دارد. البته همان‌طور که گفته شد، این به‌روزرسانی با چند بهینه‌سازی جزئی همراه است و تغییرات شگرفی را در دستگاه رقم نخواهد زد. سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه وزیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

منبع