Samsung Galaxy Note 9 1 1
انتشار آپدیت جدید برای گوشی هوشمند گلکسی نوت 9

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی را برای فبلت سال 2018 خود گلکسی نوت 9 منتشر کرد. این آپدیت که بیشتر با هدف بهبود عملکرد دوربین منتشر شده، گلکسی نوت 9 را با تصویربرداری بهتر همراه می سازد.

بروزرسان جدید با شماره مدل N960FXXU2CSDE منتشر شده و در ابتدا دردسترس کاربران آلمانی قرار گرفت. حجم آپدیت بالا نیست اما بیش از 200 مگابایت مشخص شده است. انتظار می رود سامسونگ بزودی این آپدیت را در مناطق بیشتری منتشر کند.

گلکسی نوت 9 و دریافت بروزرسانی جدید

Samsung Galaxy Note 9 1 1

گلکسی نوت 9 در تابستان 2018 معرفی شد و مدتی بعد شاهد عرضه آن در بازار بودیم. این دیوایس به مشخصات قابل توجهی مجهز شده و یک مدل معمولی محسوب نمی شود. این دیوایس شرکت سامسونگ قرار است بزودی آپدیت های بیشتری دریافت کند.

شایان ذکر است که گلکسی نوت 10 در تابستان سال جاری معرفی شده و مدتی بعد روانه بازار می شود. گفتنیست شرکت کره ای در تلاش است تا محصولات بزرگی را عرضه دارد. شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند سری گلکسی نوت را معرفی می کند. محصولاتی که مشخصات قابل توجهی داشته و دیوایس های مطرحی از سوی برند کره ای محسوب می شوند. انتظار داریم بزودی آپدیت های بیشتری برای گلکسی نوت 9 منتشر شود.

منبع