apple logo2
اپل و استخدام مهندس ارشد شرکت اینتل برای توسعه مودم 5G

اپل چندین ماه قبل از توافق با کمپانی کوالکام، مهندس ارشد اینتل را استخدام کرد که با یک تیر دو نشان زد، به‌گونه‌ای که هم مراحل توسعه مودم‌های 5G را آغاز کرد و هم‌اینکِ ضربه سنگینی را به کمپانی اینتل وارد کرد.

مهندس ارشد کمپانی اینتل، آقای Umashankar Thyagarajan در حساب کاربری لینکدین خود اعلام کرده است که کمپانی اپل چندین ماه قبل از توافق با کمپانی کوالکام از او برای همکاری دعوت کرده بوده.

اپل مهندسان اینتل را دعوت به کار می کند

apple logo2

علاوه بر این به‌تازگی اخباری مبنی بر درحال‌توسعه بودن مودم‌های 5G منتشرشده که نشان می‌دهد مهندس ارشد اینتل نقش بسزایی در آن داشته است. درواقع کمپانی اپل برای اینکه در بخش طراحی و توسعه مودم‌های 5G به خودکفایی برسد آقای Umashankar Thyagarajan را استخدام کرده و به آن سمت مدیریت بخش توسعه مودم‌های 5G را داده است.

از طرفی ضربه سنگینی هم به کمپانی اینتل وارد کرده چراکه این کمپانی پس از استخدام مهندس ارشدش توسط اپل از بازار تجارت تراشه‌های موبایل خارج شد. با توجه به این اقدام کمپانی اپل به نظر می‌رسد آینده درخشانی در انتظار مودم‌های 5G است. جزئیات بیشتری درباره برنامه آتی اپل در دست نیست. شایان ذکر است این شرکت برنامه های بزرگی در سر می پروراند.

منبع