ap resize 01
از نسخه منحصربفرد گلکسی فولد رونمایی شد

شرکت روسی خاویار به تازگی از نسخه منحصربفرد و لوکس گلکسی فولد سامسونگ رونمایی کرد. این نسخه که برگرفته از سریال محبوب گیم آف ترونز بوده، از پوشش طلایی و طراحی زیبایی برخوردار است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

این اسمارتفون به دلیل عدم عرضه جهانی قرار نیست بزودی عرضه شود و در تعداد محدودی آن هم با قیمت بالا روانه بازار خواهد شد. سریال گیم آف ترونز را بدون شک یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نتفلیکس باید دانست.

از نسخه منحصربفرد گلکسی فولد رونمایی شد

ap resize 01

با ساخت هشت فصل از آن در نهایت روزهای اخیر آخرین قسمت این سریال ساخته شد. خاویار نیز به همین مناسبت به معرفی نسخه خاصی از گلکسی فولد پرداخت تا موردتوجه علاقمندان به این سریال و گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ قرار گیرد.

قیمت این محصول لوکس 7700 دلار است که دقیقا 2 برابر قیمت نسخه اصلی گلکسی فولد محسوب می شود. مشتریان برای تهیه این گوشی هوشمند باید آن را سفارش دهند و در تعداد محدودی نیز به تولید می رسد.

شایان ذکر است که گلکسی فولد در فوریه امسال معرفی شد اما به دلیل وجود مشکلاتی در بخش نمایشگر آن، عرضه این دیوایس با تاخیر مواجه شده است. دقیقا مشخص نیست شرکت کره ای چه زمانی آن را عرضه می کند.

منبع