samsung galaxy fold 3 2 1 1 1 1
احتمال عرضه Galaxy Fold در ژوئن

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy Fold را به دلیل مشکلاتی در بخش نمایشگر پس از عرضه جمع آوری کرد. مسئله ای که از سوی رسانه ها مطرح شد زیرا آنها بیان کردند این محصول سامسونگ دارای مشکلاتی در قسمت صفحه نمایش است.

در حالی که عرضه این دیوایس منعطف با تاخیر مواجه شد، به تازگی اخباری به گوش رسیده که نشان می دهد شرکت سامسونگ در ژوئن امسال عرضه Galaxy Fold را آغاز می کند. این گوشی هوشمند نخستین بار در فوریه امسال معرفی شد و مدتی بعد نیز باید شاهد عرضه آن باشیم.

عرضه Galaxy Fold در آینده نزدیک

samsung galaxy fold 3 2 1 1 1 1

 

از مشخصات سخت افزاری Galaxy Fold باید به صفحه نمایش 7 اینچی در حالت باز و 4.5 اینچی در حالت بسته، پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 12 گیگابایتی، باتری 4400 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و حافظه داخلی 1 ترابایتی اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد. شرکت سامسونگ هر سال می خواهد به معرفی نسل جدید گوشی هوشمند Galaxy Fold بپردازد، از این رو انتظار داریم نسل های بعدی این دیوایس منعطف در مقایسه با نسل فعلی تکامل یافته تر باشند. تا به حال واکنش ها نسبت به نسل اول Galaxy Fold به دلیل مشکلات نمایشگر ناخوشایند بود.

منبع