gsmarena 000 1
آپدیت جدید تلگرام ایکس با قابلیت Notification 2.0 منتشر شد

همانطور که می‌دانید نسخه پیشرفته تلگرام، تلگرام ایکس است که به تازگی آپدیت بزرگ آن با آپشن‌ها و قابلیت‌های متعددی منتشر شده است. آپدیتی که برای تلگرام ایکس منتشر شده خیلی بزرگ و گسترده است به‌گونه‌ای که تیم توسعه‌دهنده آن بخش نوتیفیکیشن‌های آن را مجددا طراحی کرده‌ و برای آن نام Notification2 را انتخاب نموده‌اند. تیم توسعه‌دهنده تلگرام ایکس با طراحی و ساخت مجدد بخش نوتیفیکیشن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی هم به آن افزوده است به‌گونه‌ای که این بخش به شکل ویژه‌ای سفارشی‌سازی شده و علاوه‌بر این به مصرف پایین انرژی کمک چشم‌گیری می‌کند.

 

gsmarena 000 1

تلگرام ایکس و دریافت بروزرسانی بزرگ

علاوه‌بر بخش نوتیفیکیشن‌ها که سفارشی‌سازی شده، بخش حریم خصوصی، نظرسنجی و گروه‌ها نیز به طرز چشم‌گیری بهینه شده‌اند. از طرفی کنترل کاربران بر روی اطلاعات و داده‌هایی که درون تلگرام ایکس نیز دارند بیشتر خواهد شد. از این‌رو اگر گوشی شما به سرقت رفته باشد به راحتی می‌توانید از طریق یک دیوایس دیگر تمامی اطلاعات و داده‌های خود را در تلگرام ایکس پاک کنید تا فرد سارق به آن‌ها دسترسی پیدا نکند.

با این قابلیت شما می توانید در همان رابط کاربری اصلی آنلاین یا غیرآنلاین بودن دوستانتان را مشاهده کنید. به هرحال جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت آن مراجعه کنید. از دیگر امکانات اضافه شده در تلگرام ایکس، امکان پخش ویدیو حتی در حالتی است که شما از صفحه مربوطه خارج می شوید، می باشد. در این حالت بدون اینکه پخش ویدیو قطع گردد، می توانید به صفحات مختلف وارد شده و پیام های دیگر را نیز بخوانید اما ویدیوی پلی شده، قطع نخواهید گردید.

به هر حال اگر شما از جمله کسانی هستید که به خاطر در اختیار داشتن یک سری ویژگی های اضافه یا فقط به خاطر وجود حالت روح، اقدام به نصب برنامه های جانبی و نسخه های غیر رسمی تلگرام نموده اید، با استفاده از تلگرام ایکس می توانید به همه این ویژگی ها دست پیدا کنید و خیالتان نیز از بابت امنیت تلگرام ایکس راحت باشد، چراکه این برنامه از سوی خود پاول دورف تایید شده است.

منبع