444
گوشی هوشمند Realme X در راه است

در حالی اکثر گزارش ها و شایعات موجود خبر از آن می دادند که این در گوشی هوشمند Realme X برای پردازش های اطلاعاتی از یک تراشه اسنپ دراگون 730 تولید کوالکام استفاده می شود، ولی گیک بنچ معتقد است که در گوشی هوشمند Realme X وظیفه پردازش اطلاعات برعهده تراشه اسنپ دراگون 710 تولید کوالکام خواهد بود. گفتنی است که این پردازنده با فرکانس کاری 1.71 گیگاهرتز در کنار 8 گیگابایت رم، قلب تپنده این محصول را تشکیل خواهند داد.

اطلاعات ثبت شده در Geekbench نشان می دهد که این گوشی هوشمند در بخش تک هسته ای امتیاز 1506 و در بخش چند هسته ای امتیاز 5837 را کسب کرده و به صورت پیشفرض به سیستم عامل اندروید پای مجهز می شود. گوشی Realme X دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده که یک حسگر اثرانگشت را در زیر خودش جای داده است. کاربران برای ذخیره سازی فایل ها یک فضای 64 گیگابایتی را در اختیار خواهد داشت که البته البته خبری از درگاه کارت حافظه برای افزایش دادن این مقدار نیست.

444
Realme X

افشا اطلاعاتی از Realme X

گفتنی است که این محصول ابعادی برابر با 9.4 × 76 × 161.2 میلی متر داشته و وزن آن به 191 گرم می رسد و همچنین در طراحی آن یک پنل شیشه ای برای قسمت پشتی درنظر گرفته شده است. شایان به ذکر است که برای قسمت دوربین سلفی از یک طراحی پاپ آپ استفاده شده و در قسمت پشتی نیز یک دوربین دوگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی حضور دارد.

همچنین لازم به ذکر است که شرکت Realme در کنار نسخه ایکس از این محصول، نسخه Youth از آن را نیز معرفی خواهد کرد که این نسخه نیز همانند ریلمی ایکس از چیپست اسنپ دراگون 710 استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ و قیمت این محصولات در اختیار نیست، ولی گفته می شود که Realme X در رنگ های مشکی، آبی و سفید قابل خریداری خواهد بود.

منبع