realme x snapdragon 710 official
رونمایی ریلمی از گوشی هوشمند ریلمی ایکس

بالاخره همگان توانستند كه گوشي ریلمی ایکس را ملاحظه كنند. همچنين نسخه لايت آن همزمان با اين گوشي رونمايي شد. اندازه صفحه نمايش اين گوشي 5/6 اينچ با رزولوشن فول اچ دي به همراه با فناوري AMOLED است كه حسگر اثر انگشت در زير صفحه نمايش تعبيه شده است. از آن جايي كه صفحه نمايش اين گوشي بريدگي ندارد؛ بنابراين دوربين سلفي پاپ آپ همانند گوشي وان پلاس در آن كار گذاشته شده است. در گوشي Realme X  حسگر اثر انگشت در زير نمايشگر اپتيكال به كار رفته است.

اين ويژگي با قابليت DSP تلفيق شده و همين فرايند باعث شده قفل نرم افزاري گوشي در سريع ترين زمان ممكن باز شود. از آن جايي كه اندازه صفحه نمايش اين گوشي پرچمدار در مقايسه با گوشي Realme 3 بزرگ تر است به همين دليل باتري كوچك تري براي تامين انرژي آن مدنظر گرفته شده است. باتري گوشي Realme X، 3765 ميلي آمپر ساعت بوده كه با فناوري شارژ سريع VOOC Flash Charge 3.0 خيلي سريع شارژ مي شود.

رونمایی ریلمی از گوشی هوشمند ریلمی ایکس

realme x snapdragon 710 official

باتري اين گوشي در مدت 30 دقيقه و با تكنولوژي شارژ سريع، شارژ شده و كاربر مي تواند كارهاي خود را از سر بگيرد. يك تراشه كوالكام اسنپدراگون 710، قدرت اين گوشي پرچمدار را به رخ مي كشد. اين گوشي هوشمند و پرچمدار در دو نسخه حافظ داخلي 128/64 و رم 6/4/8 گيگ به بازار عرضه خواهد شد. دوربين اصلي دوگانه است. دقت دوربين اصلي 48مگاپيكسل با دريچه ديافراگم f/1.7 و دوربين دوم با دقت 5 مگاپيكسل با دريچه ديافراگم f/2.4 است و نشان مي دهد كه كليه تصاوير ثبتي شما باكيفيت بوده و براحتي مي توانيد آن ها را چاپ كرده و در آلبوم عكس خود نگه داريد. ميزان دقت ثبت تصاوير سلفي با دوربين سلفي پاپ آپ، 16 مگاپيكسل است. نسبت اندازه صفحه نمايش به بدنه گوشي، 2/91 درصد است.

اين گوشي علي رغم كيفيت بالاي خود با ارقام پايين تري به مردم عرضه مي شود و مشخص است كه شركت Realme  اين بار به فكر دوستداران گوشي هاي خود است طوري كه بتوانند گوشي هاي باكيفيت ارزان تري را تهيه كرده و از آن استفاده كنند. عملكرد بسيار بالايي دارد و بنابراين كاربران مي توانند كارهاي خود را در سريع ترين زمان ممكن انجام دهند و به همين دليل است كه اين گوشي در كشور هند محبوبيت بسيار زيادي دارد.

منبع