gsmarena 003 3
هدفون بی سیم WF-1000XM3 سونی رقیبی برای دیگر هدفون ها

شرکت سونی به تازگی از هدفون بی سیم جدید WF-1000XM3 رونمایی کرد که باید آن را رقیب جدی محصولات اپل و سامسونگ دانست. این هدفون بی سیم طراحی ساده ای دارد و با مشخصات خوبی هم همراست.

WF-1000XM3 به فناوری لغو نویز مجهز بوده و با قیمت 230 دلار عرضه می شود. اگر بخواهیم به یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده هدفون و سیستم های صوتی اشاره کنیم، بی شک سونی در رتبه‌های نخست قرار می گیرد.

آوازه محصولات صوتی سونی فراگیر شده و هر محصول صوتی که توسط این شرکت معرفی می شود، یک گزینه برجسته به شمار می رود. به گفته سونی WF-1000XM3 از کیفیت صدا بالایی برخوردار بوده و تجربه کاربری راحتی رقم می زند. با قابلیت حذف نویز دیگر صداهای جانبی و مزاحم در هنگام شنیدن موسیقی یا برقراری تماس شنیده نمی شود.

سونی و معرفی هدفون بی سیم کوچک و جدید  WF-1000XM3

gsmarena 003 3

قابلیت لغو نویز عمدتا روی هدفون های باکیفیت و قابل توجهی قرار می گیرد و سونی نیز سعی کرده با WF-1000XM3 به این موضوع دست یابد. به گفته ژاپنی ها، این هدفون نسخه جدید  WF-1000X است و با فناوری بهبودیافته لغو نویز و عمر باتری بیشتر، می تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند.

گذشته از آن با طراحی جذاب و پشتیبانی ژست حرکتی می توان انتظارات بسیاری داشت. سونی افزود علاوه بر هدفون، اپ مخصوصی به کاربران ارائه می شود که تنوع صوتی بالایی را در اختیار آنها قرار دهد. یکی از ویژگی های موجود در اپ  Adaptive Sound Control است و با توجه به موقعیت کاربر صدا را تنظیم می کند. برای مثال هنگام قرار گرفتن هدفون در خیابان شما می توانید صدا بوق اتومبیل ها را شنیده تا از هر گونه آسیبی به دور باشید.

سونی با به کارگیری پردازشگر صوتی  QN1e HD NC کیفیت صدا را افزایش داده و پیش از این نیز در هدفون WH-1000XM3  آن را تجربه کردیم. به گفته سونی هدفون کوچک جدید با پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و پوشش محدوده 10 متری می تواند در فاصله طولانی تر با دستگاه دیگر به آن متصل شود. وزن کلی هدفون 70 گرم بوده اما هر گوشی 9 گرم وزن دارد.

همانند دیگر ایربادها می توان با قاب مخصوص این مدل را شارژ کرد و عمر باتری آن نیز به 6 ساعت می رسد. سونی  WF-1000XM3 را با قیمت مشکی و نقره ای بزودی با قیمت 230 دلار عرضه می کند. انتظار داریم شرکت ژاپنی بزودی هدفون های بیشتری معرفی کرده و در اختیار طرفداران خاص خود قرار دهد.

منبع