XPERIA 20 5K 31
تصویر رندر شده از Xperia 20 سونی

شرکت سونی اگرچه بخش گیم پرباری داشته و سود فراوان خود را از این بخش تامین می کند، اما بخش تلفن هوشمند آن چنگی به دل نمی زند. زیرا در سال های اخیر نتوانسته به فروش بالایی دست یافته و عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

این موضوع زمانی که زبان طراحی جدید گوشی های هوشمند آن به کار گرفته شد نیز، تغییرات خاصی پیدا نکرده است. اما برای سال 2019 ژاپنی ها برنامه های خوبی در سر دارند و می خواهند دیوایسهای بزرگی عرضه کنند.

تصویر رندر شده از Xperia 20 سونی

XPERIA 20 5K 31

اوایل 2019 سونی اکسپریا 1 را معرفی کرد که محصولی جالب به نظر می رسید. سپس شاهد معرفی چند مدل میان رده از جمله اکسپریا ایس بودیم. حال به تازگی تصویر رندر شده میان رده آینده سونی موسوم به Xperia 20 منتشر شد.

این دیوایس مدل معمولی نیست و ویژگی های قابلی هم برای آن در نظر گرفته شده که این محصول را به مدلی جالب تبدیل نمود. در تصویر رندر شده Xperia 20 دارای ضخامت دوربین بالاییست و دوربین دوگانه ای دارد. اطلاعات کافی از اکسپریا 20 میان رده در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتری بود.

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند.

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. شرکت سونی در سال ۲۰۱۷ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۱۰۵ از بزرگترین شرکت‌های سهامی جهان قرار گرفت.

منبع