zte nubia red magic mars 3
نوبیا رد مجیک 3 در گیک بنچ رویت شد

شرکت ZTE مدتیست برند جدید نوبیا را ایجاد کرده تا همچون آنر برای هوآوی با فروش بالا سودآوری قابل توجهی توسط ZTE کسب شود. براساس گزارش های اخیر، شرکت نوبیا روی نسل جدید محصول قدرتمند خود ازسری رد مجیک مشغول کار است.

این اسمارتفون نوبیا رد مجیک 3 نام دارد و با پردازنده اسنپدراگون 855 هشت هسته ای بزودی معرفی می شود. به تازگی در پایگاه داده گیک بنچ، این دیوایس با مشخصات قابلی همچون پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 رویت شد.

zte nubia red magic mars 3

جزئیات بیشتری از پایگاه گیک بنچ کسب نمی شود اما به نظر رسیده باید شاهد حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین اصلی دوگانه و باتری بیش از 4000 میلی آمپر باشیم.

این شرکت در روزهای آینده با معرفی رد مجیک 3 شایعات را به اتمام رسانده و حقیقت آشکار می کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید همچنان به انتظار ادامه داد. رد مجیک 3 گوشی هوشمند حرفه ای محسوب شده که از طراحی فوق العاده و مشخصات بزرگ بهره می برد.

از آنجایی که برای گوشی‌های گیمینگ ظرفیت باتری اهمیت زیادی دارد، باید بگوییم که رد مجیک ۳ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که البته به‌لطف شارژ سریع ۲۷ واتی، برای شارژ آن لازم نیست مدت خیلی زیادی منتظر بمانید.

این گوشی در چهار مدل روانه‌ی بازار می‌شود. برای مدل مشکی رنگ مبتنی بر ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باید ۲۸۹۹ یوان (۴۳۰ دلار) بپردازید و خرید مدل مجهز به دو برابر حافظه داخلی، ۳۱۹۹ یوان (۴۷۵ دلار) برای شما هزینه دارد. مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۴۹۹ یوان (۵۲۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود و قیمت مدل مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایت هم ۴۲۹۹ یوان (۶۴۰ دلار) است. این گوشی از تاریخ ۳ مه در بازار چین عرضه می‌شود و یک ماه بعد روانه‌ی بازارهای دیگر کشورها خواهد شد.

 

منبع