nubia red magic 3 3
عملکرد فوق العاده ZTE نوبیا رد مجیک 3 در انتوتو

آنتوتو یکی از وب سایت ها و سرویس های برتر سنجش گوشی های هوشمند می باشد که با بررسی قسمت های مختلف دستگاه های جدید، امتیازاتی را به آن ها ارائه می کند که نشانگر توانایی و قدرت گوشی های هوشمند می باشد. این وب سایت اخیرا نتایج پنچمارک های انجام شده برای ماه می 2019 را منتشر ساخته است که بر اساس آن گوشی هوشمند ZTE نوبیا رد مجیک 3 با کسب امتیاز 3806921 توانسته است که رتبه نخست این رده بندی را تصاحب کند.

نکته جالب توجهی که با نگاه کردن به این لیست نظر همگان را جلب می کند، تسلط کامل شرکت های چینی به این فهرست بوده و تنها یک گوشی هوشمند که توسط شرکت های غیر چینی ساخته شده است، توانایی حضور در میان 10 گوشی برتر ماه را پیدا کرده است. رتبه های اول و دوم از این لیست در اختیار شرکت ZTE بوده و به ترتیب نوبیا رد مجیک 3 و اکسون 10 پرو محصولاتی هستند که در این رتبه ها حضور دارند. پس از این ها شیائومی با داشتن گوشی های ی 9 اکسپلورر، بلک شارک 2 و می 9 موفق به کسب رتبه های سوم تا پنجم شده است.

عملکرد فوق العاده ZTE نوبیا رد مجیک 3 در انتوتو

nubia red magic 3 3

میزو 16 اس، شمشمین گوشی هوشمند جای گرفته در این لیست می باشد که امتیاز 370135 را بدست آورده است. اما هفتمین گوشی برتر آنتوتو وان پلاس 7 رو می باشد که با تبلیغات گسترده ای و مراسم باشکوهی معرفی شد. به دنبال آن لنوو به لطف گوشی Z6 پرو توانسته است که در میان 10 گوشی برتر می 2019 از نگاه آنتوتو حضور داشته باشد. اما پس عبور از نمایندگان پر تعداد چینی ها، بالاخره نوبت کهکشانی های کره ای رسیده تا با اس 10 پلاس و اس 10 در میان این گوشی های هوشمند حضور داشته باشند. از نکات مهمی که باعث شده است تا گوشی های هوشمند چینی بتوانند 80 درصد از این لیست را به خودشان را اختصاص دهند، استفاده کردن از تراشه اسنپ دراگون 855 شرکت کوالکام می باشد. البته لازم به ذکر است که گوشی های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس نیز دارای مدل هایی با پردازنده اسنپ دراگون هستند، ولی سایر دستگاه ها به صورت یکسان از چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره مند هستند.

منبع