mozilla firefox new logo
تحولی در مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا

شركت موزيلا اين بار در صدد برند كردن خود است و در اين زمينه از همه توان خود استفاده خواهد كرد. مرورگر وب فايرفاكس نسبت به گذشته متفاوت است و به روباهي كه كره زمين را در برگرفته شباهتي نخواهد داشت و بيشتر به كره زميني شبيه است كه آتش گرفته است.

تحولی در مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا

موزیلا

البته شركت موزيلا لوگوي همه محصولات خود را تغيير داده و در كل بدنه سيستم خود تغييرات بنياديني ايجاد كرده است. شركت موزيلا قصد دارد كه ديدگاه كاربران خود را نسبت به خود تغيير دهد. مرورگر فايرفاكس به تدريج با ساير مرورگرها وارد رقابت خواهد شد. حريم خصوصي افراد در اين مرورگر حفظ شده و در كل به نحو ديگري تنظيم شده و بر جذابيت آن افزوده شده است تا كاربران با لذت بيشتري از آن استفاده كنند. اضافه شدن قابليت VPN و ذخيره كلادينگ جديدترين تغييراتي است كه در اين مرورگر صورت گرفته و باعث امنيت بيشتر كابران خواهد شد.

شركت موزيلا اكنون 16 سال است كه متولد شده و در زمينه محصولات ديجيتالي فعاليت مي كند.مرورگر فايرفاكس اين بار نسبت به گذشته به طور خاص و جذاب ظاهر شده و مشخص است كه شركت موزيلا دوست دارد كه تغييرات بنياديني را در زمينه محصولات ديجيتالي خود به نمايش بگذارد و به نحو متفاوتي ظاهر شود كه اگر تا به حال قدرتمندانه ظاهر نشده شايد به دليل اين است كه مشتريان  و كاربران شركت موزيلا را ناديده گرفته بودند. تغيير روباه به كره زمين سوزان جديدترين تغييري است كه رخ داده و مي تواند مسيرهاي متفاوتي را براي كاربران و مشتريان باز كند. مرورگر وب فايرفاكس در طول 16 سال همان روباه محاط كننده كره زمين بوده كه اين بار به كره زمين سوزان تبديل شد.

منبع