بهترین گوشی ها رنج قیمت 20 تا 30 میلیون تومان
بهترین گوشی های رنج قیمت 20 تا 30

همانطور که در مقالات گذشته گفته شد، یکی از مهمترین مسائلی که هنگام خرید گوشی ذهن ما را به خود مشغول میکند، هزینه‌ای است که باید برای خرید گوشی پرداخت کنیم. در مقالۀ گذشته، درمورد بهترین گزینه‌های خرید در بازۀ قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان صحبت کردیم. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را در مقالۀ راهنمای خرید گوشی 10 تا 15 میلیون، مشاهده کنید.

در این مقاله از موبایل7 اما، قصد داریم تا بهترین گوشی هایی را که در رنج قیمت 20 تا 30 میلیون تومان هستند، به شما معرفی کنیم. در قسمت توضیحات این گوشی ها، به شما خواهیم گفت که هرکدام از آن‌ها، مناسب چه کاری هستند و چه مزیتی دارند. اگر قصد خرید گوشی در رنج قیمت 20 تا 30 میلیون تومان را دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا از بین گزینه‌های موجود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

این را بدانید که حتی اگر گوشی های این بازه قیمتی را دوست نداشته باشید، سایت موبایل7 برای شما امکان خرید اقساطی گوشی را فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توانید با سرمایۀ اندک، یک گوشی خوب و حتی پرچمدار خریداری کنید.

راهنمای خرید گوشی 20 تا 30 میلیون تومان

طبق بازخوردی که فروشگاه موبایل7 از مشتریان گوشی های هوشمند دریافت کرده‌است، بسیاری از کسانی که قصد خرید گوشی دارند، ترجیح می‌دهند موبایلی در بازۀ قیمتی 10 الی 15 میلیون تومان تهیه کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، متوجه خواهید شد که بازۀ قیمت 20 تا 30 میلیون خیلی محبوبیت ندارد. با این وجود، اگر قصد دارید بودجۀ بیشتری برای خرید گوشی صرف کنید، این لیست شما را با بهترین‌های رنج قیمت 20 تا 30 میلیون آشنا خواهد کرد:

شیائومی 13 تی

شیائومی 13 تی

اگر به‌دنبال یک گوشی در بازۀ قیمتی 23 تا 25 میلیون تومان هستید، شیائومی 13 تی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شیائومی 13 تی، گزینۀ ارزان قیمت‌تر شیائومی 13 تی پرو است که یک گوشی بسیار عالی و جذاب است. این گوشی، شباهت زیادی به 13 تی پرو دارد اما در برخی ویژگی ها از شیائومی 13 تی پرو ضعیف تر عمل می‌کند.

مشخصات کلی

صفحه نمایش شیائومی 13 تی یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی از نوع آمولد است. همچنین، نرخ نوسازی در صفحه نمایش این گوشی 144 هرتز است. صفحه نمایش جذاب شیائومی 13 تی می‌تواند 68 میلیارد رنگ را به مخاطب نمایش دهد.

شیائومی 13 تی از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از این فناوری، باعث بهبود کیفیت، رنگ و کنتراست تصاویر و درنهایت، دریافت تصاویر باکیفیت‌تر و طبیعی‌تر می‌شود.

در قاب پشتی این گوشی، سه لنز دوربین تعبیه شده‌است. لنز اصلی شیائومی 13 تی، 50 مگاپیکسل است و از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

لنز اولترا واید این گوشی، 12 مگاپیکسل، لنز تله فوتو آن، 50 مگاپیکسل و لنز سلفی این گوشی نیز، 20 مگاپیکسل است. لنز تله فوتو شیائومی 13 تی از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و همچنین بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابری پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری این گوشی، 5000 میلی آمپر است و از یک شارژر 67 واتی پشتیبانی می‌کند. با این شارژر پرقدرت، شیائومی 13 تی تنها در حدود 42 دقیقه گوشی را به 100 درصد شارژ می‌رسد.

در سخت افزار این گوشی از تراشۀ MediaTek Dimensity 8200 Ultra استفاده شده‌است.

جمع‌بندی

شیائومی 13 تی، یک گوشی باکیفیت با صفحه نمایش بسیار عالی و سخت افزار قوی است. این گوشی، قابلیت اجرای برنامه‌های سنگین، همچون بازی‌های ویدیویی را دارد. اگر به‌دنبال یک گوشی در حد و اندازۀ یک پرچمدار هستید که ضمن کیفیت بالا، هزینۀ کمتری نسبت به پرچمداران داشته باشد، شیائومی 13 تی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی نوت 13 پرو پلاس

اگر به‌دنبال یک گوشی در رنج قیمتی 20 تا 22 میلیون تومان هستید که خوش دست و باکیفیت باشد، ردمی نوت 13 پرو پلاس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مشخصات کلی

صفحه نمایش ردمی نوت 13 پرو پلاس یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی از نوع اولد است. . همچنین، نرخ نوسازی در صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است. صفحه نمایش جذاب ردمی نوت 13 پرو پلاس می‌تواند 68 میلیارد رنگ را به مخاطب نمایش دهد.

قاب پشتی ردمی نوت 13 پرو پلاس از جنس شیشه و فریم آن از جنس فلز آلومینیوم است. این گوشی جذاب، در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش روشن و سبز چریکی در بازار موجود است.

در قاب پشتی این گوشی، سه لنز دوربین تعبیه شده‌است. لنز اصلی ردمی نوت 13 پرو پلاس، 200 مگاپیکسل است و از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

لنز اولترا واید ردمی نوت 13 پرو پلاس، 8 مگاپیکسل است و پوشش 120 درجه‌ای دارد. لنز ماکرو این گوشی، 2 مگاپیکسل و لنز سلفی آن نیز، 16 مگاپیکسل است.

ظرفیت باتری این گوشی، 5000 میلی آمپر است و از یک شارژر 120 واتی پشتیبانی می‌کند. با این شارژر پرقدرت، ردمی نوت 13 پرو پلاس تنها در حدود 19 دقیقه گوشی را به 100 درصد شارژ می‌رسد.

در سخت افزار این گوشی از تراشۀ MediaTek Dimensity 7200 Ultra استفاده شده‌است.

جمع‌بندی

ردمی نوت 13 پرو پلاس، سخت افزاری قوی دارد که برای انجام کارهای روزمره و حتی انجام کارهای سنگین مانند بازی‌های ویدویی مناسب است. دلیل قیمت کمتر این گوشی نسبت به رقبایی که در این لیست وجود دارند، کیفیت کمتر لنزهای دوربین ردمی نوت 13 پرو پلاس است.

HONOR 90

HONOR 90

اگر به‌دنبال یک گوشی در بازۀ قیمتی 23 تا 25 میلیون تومان هستید، HONOR 90 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

مشخصات کلی

صفحه نمایش HONOR 90 یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی از نوع آمولد است. . همچنین، نرخ نوسازی در صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است. صفحه نمایش جذاب HONOR 90 می‌تواند 1 میلیارد رنگ را به مخاطب نمایش دهد.

قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه و فریم آن از جنس پلاستیک است. این گوشی جذاب، در چهار رنگ مشکی، سبز، نقره‌ای و آبی در بازار موجود است. لازم به ذکر است که رنگ مشکی این گوشی، قاب براقی دارد، رنگ سبز آن قاب ماتی دارد، رنگ نقره‌ای آن در بخش پایین قاب پشتی، نوعی تکسچر دارد و رنگ آبی HONOR 90 نیز مانند شفق قطبی، طیف رنگی دارد.

در قاب پشتی این گوشی، سه لنز دوربین تعبیه شده‌است. لنز اصلی HONOR 90، 200 مگاپیکسل است و از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. لنز اولترا واید این گوشی، 12 مگاپیکسل است و پوشش 112 درجه‌ای دارد. لنز تشخیص عمق این گوشی، 2 مگاپیکسل و لنز سلفی آن نیز، 50 مگاپیکسل است.

ظرفیت باتری این گوشی، 5000 میلی آمپر است و از یک شارژر 66 واتی پشتیبانی می‌کند. با این شارژر پرقدرت، HONOR 90 تنها در حدود 44 دقیقه گوشی را به 100 درصد شارژ می‌رسد.

در سخت افزار این گوشی از نسخۀ بهبودیافتۀ تراشۀ اسنپ دراگون 7 نسل 1 استفاده شده‌است.

جمع‌بندی

HONOR 90 از آن دست گوشی هایی است که در برای استفادۀ روزمره ساخته شده‌است و برای کارهای سنگین، با توجه به شارژ نسبتا زمان‌بری که دارد، خیلی مناسب نیست. اگر به‌دنبال یک گوشی با طراحی جذاب، با صفحه نمایش باکیفیت و برای استفاده‌های روزمره هستید، HONOR 90 می‌تواند گزینۀ خوبی برای شما باشد.

Realme GT 3

Realme GT 3

اگر بودجۀ شما بین 25 الی 27 میلیون تومان است، گوشی Realme GT 3، که به نوعی از پرچمداران Realme است، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

مشخصات کلی

صفحه نمایش Realme GT 3، از نوع اولترا آمولد است و اندازۀ آن، 6.74 اینچ است. همچنین، نرخ نوسازی در صفحه نمایش این گوشی 144 هرتز است. صفحه نمایش جذاب Realme GT 3 می‌تواند 1 میلیارد رنگ را به مخاطب نمایش دهد.

قاب پشتی Realme GT 3 از جنس شیشه و فریم آن از جنس پلاستیک است. این گوشی جذاب، در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش در بازار موجود است.

در قاب پشتی این گوشی، سه لنز دوربین تعبیه شده‌است. لنز اصلی Realme GT 3، 50 مگاپیکسل است و از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. لنز اولترا واید این گوشی، 8 مگاپیکسل است و پوشش 112 درجه‌ای دارد. لنز ماکرو این گوشی، 2 مگاپیکسل و لنز سلفی نیز، 16 مگاپیکسل است.

مهمترین مشخصۀ این گوشی، شارژر قدرتمند آن است. ظرفیت باتری این گوشی، 4600 میلی آمپر است و از یک شارژر 240 واتی پشتیبانی می‌کند. با این شارژر پرقدرت، Realme GT 3 تنها در حدود 13 دقیقه گوشی را به 100 درصد شارژ می‌رسد.

در سخت افزار این گوشی از تراشۀ اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده‌است که تراشه‌ای بسیار قدرتمند است.

جمع‌بندی

Realme GT 3، یک گوشی با قیمت نسبتا بالاست که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. صفحه نمایش باکیفیت و جذاب، در کنار متریال خوب قاب پشتی، سخت افزار قوی، دوربین خوب و بویژه، باتری و شارژر بسیار عالی،  Realme GT 3 را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های گوشی های رنج قیمت 20 تا 30 میلیون کرده‌است.

اگر از آن دست افرادی هستید که دائم در رفت و آمد هستید و نمی‌توانید مدت زمان زیادی را برای شارژ گوشی خود صرف کنید، یا اگر بیشتر اوقات از برنامه‌های سنگین استفاده می‌کنید که شارژ گوشی شما را زود تمام می‌کند، Realme GT 3 گزینۀ مناسبی برای شماست.

ختم کلام

گوشی های بین 20 تا 30 میلیون تومان، به‌عنوان قاتل پرچمداران شناخته می‌شوند. دلیل این نامگذاری این است که گوشی های بین 20 تا 30 میلیون تومان، سخت افزار قدرتمندی مانند یک پرچمدار دارند اما بهای کمتری نسبت به پرچمداران دارند.

در این مقاله، سعی کردیم شما را با بهترین گوشی هایی که در رنج قیمت 20 تا 30 میلیون تومان هستند، آشنا کنیم و مزیت کلیدی هرکدام از آن‌ها به شما بگوییم تا بتوانید از بین گزینه‌های موجود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشی هایی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، عبارتند از:

1- شیائومی 13 تی

2- ردمی نوت 13 پرو پلاس

3- HONOR 90

4- Realme GT 3

حتی اگر هیچکدام از این گوشی ها را نمی‌پسندید، به‌راحتی می‌توانید با امکان خرید اقساطی گوشی موبایل7، همین امروز صاحب گوشی مورد علاقۀ خود شوید.

به نظر شما، کدامیک از موارد بالا از دیگری بهتر است؟