بهترین گوشی های 10 تا 15 میلیون تومان
راهنمای خرید بهترین گوشی 10 تا 15 میلیون

یکی از مهمترین مسائلی که هنگام خرید گوشی ذهن ما را به خود مشغول میکند، هزینه‌ای است که باید برای خرید گوشی پرداخت کنیم. در این هنگام، یکی از بهترین گزینه‌ها، خرید گوشی در بازۀ قیمتی 10 الی 15 میلیون تومان است. طبق بازخوردی که فروشگاه موبایل7 از خریداران گوشی دریافت کرده‌است، بسیاری از کسانی که قصد خرید گوشی دارند، ترجیح می‌دهند موبایلی در بازۀ قیمتی 10 الی 15 میلیون تومان تهیه کنند.

در این مطلب، قصد داریم بهترین گوشی های رنج قیمت 10 تا 15 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم که می‌توانند مدت زمان طولانی نیاز شما را برآورده کنند. در بخش توضیحات این گوشی ها، به شما خواهیم گفت که هرکدام از آن‌ها مناسب چه کاری هستند تا شما بتوانید براساس نیاز خود، بهترین گزینه را از میان این گوشی ها انتخاب کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

این را بدانید که حتی اگر گوشی های این بازه قیمتی را دوست نداشته باشید، سایت موبایل7 برای شما امکان خرید اقساطی گوشی را فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توانید با سرمایۀ اندک، یک گوشی خوب و حتی پرچمدار خریداری کنید.

راهنمای خرید گوشی 10 تا 15 میلیون تومان

اکنون قصد داریم 5 تا از بهترین گوشی های 10 تا 15 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم و برای شروع، به سراغ ارزان ترین می‌رویم:

سامسونگ گلکسی A34

سامسونگ گلکسی A34

اگر بودجه شما در حد 10 میلیون تومان است و قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید سامسونگ گلکسی A34 است.

مشخصات کلی

این گوشی از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت به اندازۀ 6.6 اینچ و پنل سوپر آمولد پشتیبانی می‌کند. با پنل جذاب این گوشی، شما می‌توانید از تماشای محتوا با وضوح بسیار بالا لذت ببرید.

صفحۀ پشتی و فریم سامسونگ گلکسی A34، از جنس پلاستیک است؛ با این وجود، این گوشی از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند که به معنای ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است. این گوشی در 4 رنگ‌ لیمویی، نقره‌ای، یاسی و سربی در بازار موجود است.

سه لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی A34 وجود دارد که لنز اصلی، 48 مگاپیکسل است و به OIS (لرزشگیر تصویر اپتیکال یا نوری) مجهز است. لنز اولترا واید این گوشی، 8 مگاپیکسل و لنز میکروی آن، 5 مگاپیکسل است. دوربین سلفی گلکسی A34 نیز، 13 مگاپیکسل است.

سامسونگ گلکسی A34، یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد که از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند. عمر باتری خوب است اما متأسفانه از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

سامسونگ، خوشبختانه در این گوشی از تراشه اگزینوس استفاده نکرده و برای تأمین قدرت پردازشی این گوشی، از چیپست Dimensity 1080 مدیاتک در آن استفاده کرده‌است.

جمع‌بندی

جالب است بدانید در رنج قیمتی پایین، گوشی های سامسونگ نسبت به رقبای خود، گزینۀ مناسب‌تری بویژه در برای عکاسی و فیلمبرداری هستند که این موضوع، شامل سامسونگ گلکسی A34 نیز می‌شود.

با اینکه نمی‌توان کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری سامسونگ گلکسی A34 را با گوشی‌های پرچمدار مقایسه کرد، اما این گوشی، نسبت به قیمتی که دارد، عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت و جذابی را به ثبت می‌رساند.

مجهز بودن لنز اصلی به OIS در یک گوشی با این رنج قیمت، یک ویژگی بسیار خوب محسوب می‌شود.

در مجموع، گلکسی ای 34 در رنج قیمتی 10 میلیون تومان، یک گزینۀ مناسب، بویژه برای عکاسی است.

سامسونگ گلکسی A54

سامسونگ گلکسی A54

اگر بودجۀ شما نزدیک به 15 میلیون تومان است، سامسونگ گلکسی A54 یکی از بهترین گزینه‌های شماست. امکان ندارد صحبت از گوشی های اقتصادی و باکیفیت شود ولی سامسونگ گلکسی A54 در لیست نباشد.

گلکسی ای 54، یکی از میان رده‌های جذاب شرکت سامسونگ است که امسال، علاوه‌بر اینکه با بدنۀ شیشه‌ای عرضه شده، ارتقاها و امکانات بسیار خوبی نیز در آن دیده می‌شود.

مشخصات کلی

این گوشی، از یک صفحه نمایش با اندازۀ 6.4 اینجی و پنل سوپر آمولد پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهندۀ صفحه نمایش باکیفیت آن است. با وجود اینکه گلکسی A54، صفحه نمایش کوچکتری نسبت به گلکسی A34 دارد، اما حاشیه‌های صفحه نمایش در سامسونگ گلکسی A54 بیشتر است که این موضوع، کمی تو ذوق می‌زند.

این گوشی، فریم پلاستیکی با بدنۀ شیشه‌ای دارد و همانند گلکسی A34، از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید سامسونگ گلکسی ای 54 را در 4 رنگ سفید، مشکی، لیمویی و بنفش خریداری کنید.

قطعا یکی از مهمترین مزیت‌های گلکسی A54 نسبت به رقبا، دوربین آن است. در پشت این گوشی، سه لنز دوربین تعبیه شده که لنز اصلی، 50 مگاپیکسل است. لنز اولترا واید A54، 12 مگاپیکسل و لنز ماکرو آن، 5 مگاپیکسل و همچنین، لنز سلفی این گوشی، 32 مگاپیکسل است.

گلکسی A54، یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد که متأسفانه، تنها از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما باتری، دوام زیادی دارد.

چیپست سامسونگ گلکسی A54، اگزینوس 1380 است. چیپست اگزینوس در گلکسی A54 باعث شد تا بسیاری از طرفداران سامسونگ در ابتدای عرضۀ این گوشی تصور کنند که این گوشی، نمی‌تواند در بخش سخت افزار به خوبی عمل کند. با گذشت زمان، مشخص شد که گلکسی A54 با وجود این چیپست، می‌تواند عملکرد خوبی در کارهای سنگین و حتی در انجام بازی‌های ویدیویی داشته باشد.

جمع‌بندی

نتایج نشان داده که عکس‌هایی که توسط گلکسی A54 گرفته می‌شود، بسیار بهتر از گوشی های مشابه در بازار است تا حدی که می‌توان این عکس‌ها را با عکس‌های ثبت شده گوشی های رده بالا مقایسه کرد. پردازش عکس و فیلم این گوشی، بویژه با دوربین سلفی، از عملکرد بالایی برخوردار است.

دفع حرارت A54 در کنار عملکرد خوب چیپست اگزینوس و همچنین، عملکرد عالی در عکسبرداری و فیلمبرداری، سامسونگ گلکسی A54 را به یک پکیج خفن برای تولید محتوا تبدیل کرده‌است.

اگر برای خرید این گوشی جذاب، سرمایۀ کافی ندارید، پیشنهاد می‌شود از امکان خرید اقساطی گوشی سایت موبایل7 غافل نشوید.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو

شیائومی ردمی نوت 13 پرو

اگر بودجۀ شما در حد 13 میلیون تومان است، شیائومی نوت 13 پرو می‌تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد.

مشخصات کلی

شیائومی نوت 13 پرو، یک صفحه نمایش بزرگ به اندازۀ 6.67 اینچی با پنل اولد دارد و روشنایی آن 1800 نیت است که به معنای کیفیت خوب صفحه نمایش این گوشی است.

بدنۀ این گوشی از پلاستیک ساخته شده و در 4 رنگ سفید، آبی، مشکی و بنفش روشن در بازار یافت می‌شود.

در قاب پشتی شیائومی نوت 13 پرو، 3 لنز وجود دارد که لنز اصلی، 200 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و لنز ماکرو نیز 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی نیز، 16 مگاپیکسل است. شاید با خود بگویید که لنز اصلی شیائومی نوت 13 پرو، از باقی رقبا، کیفیت بالاتری دارد اما اینطور نیست. در حقیقت، این لنز اصلی 200 مگاپیکسلی کمی فریبنده است و شیائومی نوت 13 پرو، تصاویری با کیفیت نسبتا خوب و نه عالی را به ثبت می‌رساند.

این گوشی، یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی میکند و آداپتور شارژ 67 واتی، در جعبۀ گوشی قرار دارد.

نکتۀ جذاب دیگری که در خصوص شیائومی نوت 13 پرو وجود دارد، بخش سخت افزار آن است. در سخت افزار این گوشی، از تراشۀ دراگون 7 اس نسل 2 استفاده شده‌است که یک چیپست پرقدرت برای انجام بازی و کارهای سنگین در میان گوشی های میان رده و مقرون به صرفه است.

جمع‌بندی

شیائومی نوت 13 پرو، با در نظر گرفتن تراشۀ قوی، باتری قدرتمند، صفحه نمایش جذابی و باکیفیت و بزرگی که دارد و همچنین با توجه به قیمت مناسبی که دارد، خوراک گیمرهاست؛ بویژه اینکه از یک اسپیکر خوب نیز برخوردار است.

شیائومی پوکو X6

شیائومی پوکو X6

اگر به دنبال یک گوشی خوب در بازۀ قیمت 14 میلیون هستید، گوشی پوکو ایکس 6 که تاره به بازار کشور آمده، به شما پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کلی

اندازۀ صفحه نمایش شیائومی پوکو ایکس 6، 6.67 اینچ است که مانند شیائومی نوت 13 پرو، از صفحه نمایش نسبتا بزرگی برخوردار است. پوکو ایکس 6، برخلاف سامسونگ گلکسی A54، حاشیه بسیار کمی در صفحه نمایش دارد.

جنس بدنۀ این گوشی از پلاستیک است و در سه رنگ زرد، مشکی و خاکستری در بازار موجود است.

در قاب پشتی آن، سه لنز دوربین تعبیه شده‌است. لنز اصلی پوکو ایکس 6، 64 مگاپیکسل است که به همانند سامسونگ A34 به IOS مجهز است. لنز اولترا واید این گوشی، 8 مگاپیکسل، لنز ماکرو آن، 2 مگاپیکسل و دوریبن سلفی آن، 16 مگاپیکسل است.

شیائومی پوکو X6 یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژر 67 واتی پشتیبانی می‌کند و آداپتور آن، همانند شیائومی نوت 13 پرو، در داخل جعبۀ گوشی قرار دارد.

این گوشی، مجهز به چیپست دراگون 7 اس نسل 2 است که یک چیپست قدرتمند برای انجام بازی و کارهای سنگین به‌شمار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، وزن و ضخامت کم آن است. ضخامت این پوکو X6، تنها 8 میلی متر است که در دنیای امروز، بسیار سخت می‌توان نمونۀ آن را یافت. وزن آن نیز، تنها 180 گرم است.

جمع‌بندی

وزن سبک، چیپست قوی، بلندگوهای استریو، صفحه نمایش خوب و بزرگ و همچنین باتری قدرتمند شیائومی پوکو X6، این گوشی را به یکی از گزینه‌های محبوب برای گیمرها تبدیل کرده‌است.

گوگل پیکسل 6A

گوگل پیکسل 6A

اگر دوست دارید تجربه‌ای شبیه به گوشی پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 8 پرو داشته باشید اما می‌خواهید فقط چیزی حدود 15 میلیون تومان خرج کنید، پیشنهاد ما به شما گوگل پیکسل 6A است.

مشخصات کلی

این گوشی، صفحه نمایش 6.1 اینچی با پنل اولد دارد که جمع و جور اما باکیفیت است.

قاب پشتی گوگل پیکسل 6A از جنس پلاستیک و فریم آن از جنس فلز آلومینیوم است. این گوشی در 3 رنگ سفید، مشکی و سبز در بازار یافت می‌شود.

در قاب پشتی این گوشی، 2 لنز اصلی و اولترا واید دیده می‌شود که هر دو لنز، سنسور 12 مگاپیکسلی دارند که لنز اصلی این گوشی، به OIS مجهز است. نکتۀ جالبی که در خصوص دوربین‌های گوگل 6 ای وجود دارد، این است که هوش مصنوعی گوگل در عکسبرداری و فیلمبرداری به شما کمک می‌کند تا نتیجۀ بهتری را ثبت کنید. این موضوع بویژه در نور کم، بیشتر خود را نشان می‌دهد.

ظرفیت باتری این گوشی، 4410 میلی آمپر ساعت است که از یک شارژر 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب گوگل 6 ای، بخش سخت افزار آن است. در ساخت این گوشی، از پردازندۀ خود گوگل به اسم گوگل تنسر (Google Tensor) استفاده شده‌است.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال یک گوشی با صفحه نمایش نسبتا کوچک هستید و عکسبرداری و فیلمبرداری با گوشی برای شما الویت دارد، گوگل پیکسل 6 ای، می‌تواند گزینۀ خوبی برای شما باشد.

ختم کلام

در این مقاله، سعی کردیم شما را با بهترین گوشی هایی که در رنج قیمت 10 تا 15 میلیون تومان هستند، آشنا کنیم و مزیت کلیدی هرکدام از آن‌ها به شما بگوییم تا بتوانید از بین گزینه‌های موجود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشی هایی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، عبارتند از:

1- سامسونگ گلکسی A34

2- سامسونگ گلکسی A54

3- شیائومی ردمی نوت 13 پرو

4- شیائومی پوکو X6

5- گوگل پیکسل 6A

حتی اگر هیچکدام از این گوشی ها را نمی‌پسندید، به‌راحتی می‌توانید با امکان خرید اقساطی گوشی موبایل7، همین امروز صاحب گوشی مورد علاقۀ خود شوید.

به نظر شما، کدامیک از موارد بالا از دیگری بهتر است؟