گوشی galaxy note 10 plus
بررسی گوشی سامسونگ galaxy note 10 plus

گوشی سامسونگ   galaxy note 10 plus  از جمله پر طرفدار ترین و پر فروش ترین گوشی های سیستم عامل اندروید است که دارای قابلیت های بسیار زیادی است .
بهتر است قبل از خرید حتما در رابطه با این گوشی ها اطلاعات زیادی داشته باشید تا بتوانید خرید اگاهانه و بهتری انجام دهید .
ما برای شما اطلاعات مفیدی در راستای بررسی این گوشی ها اماده کرده ایم تا در خرید شما این متن کمکی کرده باشد .
همانطور که میدانید در کل خانواده ی نوت جز گران ترین و با کیفیت ترین ها هستند و صد در صد کسانی که حرفه ای هستند از این گوشی ها استقبال بسیار زیادی کرده اند و به درد کسانی میخورد که استفاده های زیاد از گوشی های هوشمند خود دارند .
اما سوالی که وجود دارد این است که همگی خریداران این گوشی ها دارند این است که ایا امکانات و قابلیت های گوشی های گلکسی 10 پلاس با قیمیتی که دارند میارزد ؟
اولین مزیتی که برای این نوع از گوشی های موبایل وجود دارد بدنه ی انها است که از المینیوم است و بدنه ی شیشه ای دارد .
ظاهر زیبایی که بدنه های شیشه ای دارند یکی از مهم ترین مزیت ها محسوب میشود و از همه مهم تر یکی از مواردی که وجود دارد و ممکن است بسیاری از خریداران به این موضوع دقتی نداشته باشند این است که بدنه ی شیشه ای گوشی های گلکسی نوت 10 پلاس سبب میشود تا گوشی شما به اسانی سیگنال های وای فای و LTE را دریافت و ارسال میکنند .
امنیت گوشی های گلکسی نوت 10 پلاس بسیار بالا تر است اگر بخواهیم با بقیه گوشی های خانواده ی نوت مقایسه کنیم چون سنسور ها و حسگر های تعبیه شده در انها حساسیت بیشتری دارند و این موضوع نشان میدهد به راحتی نمیتوان قفل انها را باز کرد پس از این بابت هم میتواند خیالتان راحت باشد .
اما موضوعی که وجود دارد و ممکن است برخی از خریداران را دل سر کند این است که با دست خیس باز نمیشوند و باید حواستان به این مورد باشد چون ممکن است حسگر ها را از کار بیاندازد .

 

گوشی galaxy note 10 plus
گوشی galaxy note 10 plus

بهتر است در رابطه با کیفیت این مدل از گوشی صحبتی نکنیم چون همانطور که همه میدانند سامسونگ از نظر کیفیت در مدل های گوشی خود همه جیز را تمام میکند و کیفیت در اولیت است برای این شرکت.
وزن گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 196 گرم است که میتوان جز گوشی های تقریبا سنگین دانست اما فریم شیک و زیبای انها تواسنته سبب شود تا از این سنگینی جلوگیری شود .
مهم ترین موضوعی که باید در رابطه با ساخت و بدنه ی این گوشی ها بدانید این است که شرکت سامسونگ سعی داشته تا خریداران را به سمت خرید و سفارش هدفون های بی سیم هدایت کند چون متاسفانه و یا حتی خوشبختانه به حذف جک هدفون پرداخته است که این موضوع برای بسیاری از افراد یک شک و موضوعی قابل تعجب به نظر میاید .
در این جا بهتر است به نمایشگر این گوشی های هوشمند بپردازیم چون میتوان گفت از قابلیت های خوبی برخوردارند که برای خریداران اهمیت دارد .
برای نمونه شما میتوانید در تمامی شرایط نوری از گوشی سامسونگ galaxy note 10 plus  استفاده کنید حتی اگر خورشید به طور مستقیم تابش دارد .
این گوشی ها بیشتر به درد کسانی میخورد که عاشق عکاسی هستند و بعضی از اوقات دوست دارند عکس هایی که میگیرند به قول معروف رنگ و لعاب دار باشد .
چون گوشی های نوت 10 پلاس دارای دو حالت نمایش تصویر طبیعی و زنده هستند که حالت طبیعی نمایش واقعی عکس ها هست و حالت زنده با استفاده از رنگ های مختلف جلوه های زیبایی به عکس شما خواهد داد.
همانطورکه میدانید بسیاری از مخالفان این گوشی بر این باورند که وقتی انگشتان دست هست چرا باید از قلم بباید برای گوشی ها استفاده کنیم که میتوانیم یکی از مزیت های این موضوع را بیان کنیم و انهم این است که شما میتوانید زمانی که گوشی اتان قفل است به راحتی قلم را بیرون اورده و سپس تایپ کنید که این موضوع مزیت بسیار بزرگی است برای خریداران گوشی های همراه .
یکی از موضوعاتی که در بیشتر گوشی های شرکت سامسونگ وجود دارد این است که سامسونگ سعی دارد تا گوشی هایی تولید کند و به بازار عرضه کند که بشود راحت با انها کار کرد و استفاده کردن از این گوشی ها کار سخت و پیچیده ای نباشد و به همین دلیل است که خریداران گوشی های سامسونگ معمولا همه ی رنج سنی ای دارند چون سامسونگ توانسته تنظیماتی بسیار اسان و راحت طراحی کند تا کار خریداران راحت باشد و بتوانند بدون درد سر از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند .
شاید این موضوع مشکل بسیاری از خریداران گوشی  های دیگر موجود در بازار باشد که بسیاری از انها تمایل دارند تا بتوانند فیلم هایی که میگیرند را ادیت کنند و به اسانی افکت هایی روی انها بگذارند به همین دلیل بهترین پیشنهاد برای انها گوشی های گلکسی نوت 10 پلاس است چون به راحتی میتوانید فیلم هایتان را ادیت کنید برای نمونه روی انها کپشن بنویسید و یا سرعت انها را زیاد کنید .
مشکلی که بسیاری از گوشی های دارای قلم دارند این است که نوشته ها را ممکن است به سختی تشخیص دهند اما نکته ی جالبی که در گوشی سامسونگ galaxy note 10 plus وجود دارد این است که دارای حساسیت زیادی هست و حتی بد خط ترین نوشته ها را هم تشخصی خواهد داد.
برای همین موضوع سامسونگ توانسته کاری کرده باشد که خریداران از نوشتن لذت ببرند حتی از روی صفحه ی محافظ و این کار برایشان به بیان ساده با حال باشد .
یکی از موارد دیگری که وجود دارد این است که حتی افرادی هم که ممکن است از گوشی های هوشمند خود برای کار های حرفه ای استفاده کنند هم نیز برخی از کارایی های این گوشی به دردشان نخورد اما به هر حال سامسونگ قصد دارد همیشه با توجه به زمان و روز بهترین و قوی ترین گوشی های مدل خود را تولید و رونمایی کند .
یکی از مشکلاتی که وجود دارد برای افرادی که زیاد از گوشی های موبالی خود استفاده میکنند داغ شدن انها است که شما میتوانید با خرید گلکسی نوت 10 پلاس دیگر نگران این موضوع نباشید و به راحتی ساعت ها از انها استفاده کنید بدون اینکه حتی ذره ای گوشی شما داغ و گرم شود حتی بدون ذره ای کاهش سرعت.
چراکه گوشی galaxy note 10 plus  بالا ترین و بیشترین سرعت را بین تمامی گوشی های موجود در بازار دارد .
و حالا نوبتی هم که باشد نوبت میرسد به کیفیت صدای این گوشی ها که حرف های زیادی برای گفتن دارد .
به عبارتی و به بیانی ساده اگر بخواهیم بیان کنیم باید بگوییم که گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس در حدی دارای صدا های با کیفیتی هستند که شما میتوانید تضور کنید صداهایی به شکل استریو میشنوید چون شرکت سامسونگ حساسیت زیادی در رابطه با صدای این گوشی ها داشته است .
پس از صدای این گوشی های هوشمد اگر بخواهیم به دوربین انها اشاره کنیم باید در نگاه اول بیان کنیم که این مدل از گوشی های سامسونگ حالت فوکوس را برای فیلم برداری هم فعال کرده است که این موضوع مورد توجه بسیاری از خریداران این گوشی واقع شد .
یکی دیگر از گزینه هایی که این مدل از گوشی های سامسونگ را از بقیه مدل های ان متمایز میکند باتری این نوع از گوشی های هوشمتد است که طی نیم ساعت تا 40 دقیقه میتواند تا حد 60 درصد باتری را زیاد کند این موضوع رقم بسیار خوبی است و مورد رضایت بسیاری از خریداران انها بوده است .
در حالت کلی میتوان بیان کرد که استفاده و خرید این مدل از گوشی های همراه به نسل جوان و به عبارتی امروزی ها لذت بسیار بالایی میدهد چون دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند که شما نمیتوانید در هیچ گوشی دیگری انها را پیدا کنید که این موضوع و تجربه را کسانی که این گوش را تهیه کرده اند بیان کرده اند .

منبع : gsmarena