main instagram
بخش اکسپلور اینستاگرام بروزرسانی شد

از  این پس می‌توانید استوری‌های پربازدید و همچنین ویدئوهای بارگذاری شده در IGTV را در بخش اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینستاگرام که سازندگان این شبکه اجتماعی همیشه برای درگیر کردن ذهن کاربران و گرفتن ارزشمندترین چیز آن‌ها در زندگیشان یعنی زمان کاربران، سعی کرده‌اند بر روی آن مانور دهند بخش استوری‌ بوده است.

بخش اکسپلور اینستاگرام بروزرسانی شد

اینستاگرام

اما مثل اینکه سازندگان این شبکه اجتماعی قصد دارند بیش از پیش بر روی این بخش از اینستاگرام مانور دهند تا مطمئن شوند کاربران زیادی برای دیدن استوری‌های پربازدید از تفریحات به‌اصطلاح قشنگ و زندگی شخصی دیگران، وقت خود را از دست می‌دهند. از این‌رو سازندگان این شبکه اجتماعی استوری‌های پر بازدید و ویدئوهای بارگذاری شده در IGTV را از این پس در بخش اکسپلور اینستاگرام قرار می‌دهند تا کاربران مجبور نباشند برای دیدن استوری‌های دیگران پروفایل آن‌ها را بررسی کنند و بتوانند به راحتی همه آن‌ها را در اکسپلور این شبکه اجتماعی ببینند.

یکی دیگر از تغییراتی که سازندگان این شبکه اجتماعی بر روی بخش اکسپلور آن اعمال کرده‌اند شامل اضافه شدن چند آیکون جدید مانند IGTV و Shop به نوار مسیریابی در این بخش است. به‌گونه‌ای که از این پس می‌توانید دو گزینه مذکور را در کنار سایر گزینه‌ها در نوار مسیریابی ببینید. از این‌رو وقتی از نوار مسیریابی گزینه IGTV را انتخاب می‌کنید وارد یک صفحه شخصی‌سازی شده می‌شوید که می‌توانید به تمامی ویدئوهای پیشنهادی IGTV دسترسی داشته باشید و علاوه‌براین اگر گزینه Shop را از این نوار انتخاب کنید.

منبع