گوشی موبایل نوکیا وان
حقایق مهم گوشی موبایل نوکیا وان

گوشی موبایل نوکیا وان یکی از گوشی های پرطرفدار و همچنین به روزی می باشد که بسیاری از کاربران و خریداران این سری از گوشی ها را به راحتی خریداری می‌کند
بسیاری از افراد برای کار و یا حتی گوشی های دم دستی به فکر گوشی های پایین رده هستند که با قیمت ارزان به فروش برسد اما در عین حال بتواند تمامی نیازهای آنها را برطرف کند
اگر شما هم به دنبال همچین گوشی هایی هستید بدون شک گوشی های نوکیا وان می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما و کاربران دیگر باشد که ما در این متن تمامی نقطه ضعف ها و همچنین نقطه های مثبت را برایتان بیان کنیم تا بتوانید خرید آگاهانه تر و بهتری را تجربه کنید

گفتنی است که این سری از گوشی های نوکیا دارای اندروید ۸ و یک دهم هستند که برای بسیاری از کاربران این موضوع اهمیت بسیار بالایی داشتند که بتوانند گوشی‌هایی با همچین اندرویدی با قیمت پایین خریداری کند.
گوشی موبایل نوکیا وان آنقدر ها هم که فکر می‌کنید قدیمی نیست و در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ به طور رسمی از طرف شرکت نوکیا رونمایی شد و به بازار جهانی عرضه شد.
شاید برای شما هم مانند بسیاری از کاربران این موضوع عجیب باشد که چرا گوشی های هم بر دیگر این سری از گوشی های نوکیا با قیمت های بالاتری نسبت به گوشی موبایل نوکیا وان به فروش می رسند و به همین دلیل ما در ادامه برای شما علت این تفاوت قیمت را بیان خواهیم کرد.

 

گوشی موبایل نوکیا وان

 

با خواندن این متن متوجه خواهید شد که در رابطه با قابلیت ها و مزیت های گوشی موبایل نوکیا وان بهتر است خیالتان راحت باشد چون گوشیهای موبایل نوکیا وان هیچ گونه قابلیت‌های کمتر از بقیه گوشی های موبایل ندارند و شما میتوانید به عنوان یک گوشی ارزان قیمت و خوبی از آنها استفاده کنید
ظاهر و طراحی هر دستگاهی می‌تواند در وهله اول اهمیت بسیار بالایی داشته باشد اما در رابطه با گوشیهای موبایل نوکیا وان نمی‌توان انتظار بسیار زیادی در راستای طراحی و ظاهر آن ها از این کمپانی داشت چون با قیمت های پایینی به فروش می رسند و بدنه دستگاه باید به صورتی باشند که هزینه پایینی برای کمپانی و تولید کننده را به ارمغان بیاورند.
اما با توجه به اینکه هزینه تولید این دستگاه پایین بوده و قیمت های بالایی برای بدنه این سری از گوشی های نوکیا انجام نشده اما می‌توان گفت ظاهری بسیار متفاوت و همچنین سبک طراحی بسیار خاصی را دارد.
در ادامه برایتان بیان خواهیم کرد که دلایل این که این گوشی با قیمت پایین تری به فروش می رسد و ظاهر و سبک ارزان قیمتی دارد چیست و از چه مواردی در آن استفاده شده که سبب شد قیمت آن از بقیه هم رده های خود پایین تر باشد.
یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد در قیمت گوشی های موبایل می تواند جنس بدنه آنها باشد چون جنس بدنه تعیین می‌کند که گوشی ارزان قیمت و یا با قیمت بالا وجود دارد یا خیر.
برای مثال گوشی موبایل نوکیا وان دارای بدنه پلاستیکی می باشد و این گوشی از پلاستیک ساخته شده است .

 

گوشی موبایل نوکیا وان

 

همان طور که می دانید بدنه های پلاستیکی در پایین بودن قیمت تاثیر بسیار خاصی دارند و می توانند به صورت چشمگیری قیمت گوشی ها را کاهش دهد.
هزینه دیگری که کمپانی ها در راستای طراحی و ظاهر گوشی های موبایل انجام می دهد و سبب میشود که قیمت آنها بالاتر نرود این است که قاب پشتی گوشی های موبایل قابلیت جداسازی دارند یا خیر .
گوشی هایی که قابلیت جداسازی قاب پشت آنها وجود دارد شما می توانید به راحتی با جداسازی به باتری گوشی های موبایل دسترسی پیدا کنید و باتری آنها را جدا کنید.
این مورد جدا از قیمت پایین که برای کمپانی دارد و در نهایت سبب می شود تا گوشی های موبایل با قیمت های مناسب به بازار عرضه کند همچنین زمانی که باتری گوشی شما دچار مشکلی شود هزینه تعمیر آنها کاهش می یابد چون قاب پشت گوشی قابل جداسازی میباشد و به راحتی می‌توانند باتری را جدا و تعمیر کنند.
از لحاظ اندازه و سنگینی نیز باید برای که اطلاعاتی را بیان کنیم چون اگر بخواهید از این گوشی ها به عنوان گوشی های دم دستی نیز استفاده کنیم برای تو ممکن است اهمیت بالایی داشته باشد.
بهتر است این موضوع را بدانید که نسبت به بقیه هم رده های خود دارای ظاهری نسبتاً کوچک می باشد اما بدنه ضخیم دارد و سنگینی آن با وجود ظاهری کوچک حس میشود.
دلایل دیگری که در نظرمان است این سری از گوشی های نوکیا بسیار به درد گوشی های کاری می خورند این است که آنها دارای دو سیم کارت می باشند و از دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند و شما می توانید به تمامی کارهای خود با فقط یک گوشی برسد.

 

 

 

گوشی موبایل نوکیا وان

از لحاظ رنگ بندی تنوع بسیار بالایی ندارند و تنها در رنگ‌های قرمز و همچنین آبی تیره دیده می‌شود که می‌توان گفت آبی تیره آنها محبوبیت بسیار بالاتری نسبت به قرمز دارند.
یکی از موارد دیگری که طراحی آنها را خاص کرده است این است که کمپانی نوکیا صفحه نمایش گوشی موبایل نوکیا وان را کمی ضخیم طراحی کرد و لبه‌های قاب را کاملاً انحنادار تولید کرده است.
تعبیر خوبی که می توان برای قاب پشت گوشی نوکیا وان در نظر گرفت این است که قاب پشت گوشی آن ها به صورت کاور اجرا داده شده است و زمانی که قابل که قاب را بر روی گوشی های موبایل خود می گذارید انگار از کاور استفاده کرده‌اید.
چون این قاب تمام حاشیه های فریم دستگاه را در بر می گیرد و دقیقا مانند قاب های گوشی های موبایل که فریم را در بر می گیرند .
نکته دیگری این قاب ها آنها را بیشتر شبیه کاور کرده است اسم نوکیای می باشد که به صورت انگلیسی پشت نقاب ها وجود دارد و توانسته کمی از ظاهر شیک آنها کم کند
در کجای گوشی های نوکیا به چشم بسیار شیک و لوکس نیایند اما نسبت به قیمتی که دارند ظاهر رضایت‌بخشی برای کاربران تا به امروز داشتند.
منظور ما از ظاهر و عملکرد رضایت بخش نسبت به بقیه هم رده‌ی های خودش می‌باشد.
در رابطه با صفحه نمایش نیز اگر بخواهیم مواردی را به صورت موردی برایتان بیان کنیم بهتر است بدانید که گوشی موبایل نوکیا وان از صفحه نمایش با عملکرد بالا و خوبی بهره مند است از جمله کیفیت رنگ ها و همچنین شادابی از مزیت‌های صفحه نمایش نوکیا وان می باشد که بسیاری از کاربران و خریداران را در این زمینه حیرت زده کرده است.
با وجود این که قیمت پایینی دارد اما کیفیت صفحه نمایش آنها نسبت به بقیه هم رده های خود بسیار بالا و قابل قبول می باشد.
همانطور که در ابتدای متن برای تان گفتیم گوشی‌های نوکیا وان از سیستم‌عامل اندروید گو ادیشن ساخته شده است که اگر بخواهیم برایتان اطلاعاتی در رابطه با سیستم عامل گو ادیشن بیان کنیم این است که این سیستم عامل گوگل آن را به عنوان سیستم عاملی سبک برای گوشی های پایین رده قرار داده است که نصب آن به راحتی می باشد و سبک تر از نسخه‌های عادی هستند.
با توجه به اینکه از لحاظ سیستم عامل و رابط های کاربری در رده های پایین هستند اما بسیار روان و خوب عمل می‌کند که این موضوع برای خریداران و کاربران اهمیت بالایی دارد.
به صورت طولانی مدت برای تان در رابطه با عملکرد این سری از گوشی ها مشکلاتی به وجود نمی آید اما اگر اپلیکیشن‌های بسیار زیادی بر روی گوشی های موبایل شما اجرا شود ممکن است تأخیرهای بسیار موقتی در عملکرد نرم افزار دستگاه به وجود آید که با توجه به پایین بودن رده آنها و قیمت بسیار پایین و مناسبی که دارند این موضوع کاملاً طبیعی است و نباید شما و خریداران دیگر را نگران کند.
اینکه تاکید داریم این سری از گوشی ها برای گوشی های کاری بسیار مناسب می باشد دلیل دیگری که دارد این است که از حافظه داخلی کمی برخوردار می باشند و به زودی پر می‌شوند و شاید اگر به استفاده روزانه از آن بپردازید کمی شما را کلافه کند.
قدرت پردازشی در تمامی گوشی های موبایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و خریداران و کاربران را ممکن است کمی نگران کند .
یکی از مواردی که از اهمیت بسیار بالایی در این سری از گوشی های کمپانی نوکیا وجود دارد این است که شما با توجه به اینکه قیمت کمی را پرداخت می کنید اما گوشیهای موبایل نوکیا وان از لحاظ قدرت پردازشی وضعیت بسیار رضایت بخش و خوبی را دارد.
در رابطه با ظرفیت داخلی در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم که بهتر است بدانید ممکن است کمی شما را دچار مشکل کند و تنها بتوانیم از چند اپلیکیشن در گوشی‌های موبایل خودتان استفاده کنید چون این سری از گوشی های نوکیا دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و رم یک گیگابایتی می باشد.
ما در این من سعی کنین تا تمامی واقعیت ها را برای شما در رابطه با گوش های موبایل نوکیا هم بیان کنیم و اگر بخواهیم به طور خلاصه مواردی را در رابطه با این سری از گوشی های موبایل برایتان بیان کنیم بهتر است بدانید که گوشی موبایل نوکیا برای افرادی طراحی شده که در طول روز به دنبال برقراری چند تماس باشد و نهایتاً به نصب دو یا سه اپلیکیشن بسنده کنند چون نمی توان انتظار دیگری از این سری گوشی های موبایل با این قیمت پایین داشت.

 

 

گوشی موبایل نوکیا وان
گوشی های موبایل هر چقدر ارزان قیمت و پایین قیمت باشد اما کاربران به اولین نکته ای که توجه خاصی دارد دوربین اصلی و سلفی آنها میباشد که باید انتظار داشت در حد معمول عکس های خوبی بگیرد.
نمی‌توان کم‌لطفی کرد و گفت عکس‌ها و فیلم‌های این سری از گوشی های نوکیا دارای کیفیت داغون و خرابی می باشد اما می توان گفت شما می‌توانید از دوربین سلفی و همچنین دوربین اصلی آنها برای ثبت خاطرات شیرین خود استفاده کنیم چون با این سری از گوشی های کمپانی نوکیا می توانید عکس های معمولی و فیلم‌های خوبی را ضبط کنید که در حد معمول و قیمتی که برای این گوشی ها پرداخت کردید قابل قبول باشد.
اما توجهی که باید داشته باشید این است که سعی کنید عکس ها و فیلم هایی که می گیرید در محیط‌هایی با نور کافی و خوب باشد چون در محیط‌هایی با نور کم و تاریک شما به هیچ وجه نمی توانید عکس های قابل قبولی بگیرید که حتی این عکس ها کیفیت است اشتراک گذاری نیز در برخی از موارد ندارد.
نوبتی هم که باشد بهتر است برای تان از باتری و شارژ دهی آنها مواردی را بیان کنید است بسیاری از افراد به این موضوع فکر می‌کنند که ممکن است با توجه به عملکرد و پایین که دارند باطری و شارژ دهی پایین نیز داشته باشند اما این موضوع خیلی جالب می باشد که بدانید با توجه به اینکه در بسیاری از موارد ممکن است عملکرد پایینی داشته باشند اما در قسمت شارژ دهی بسیار خوب عمل می کند.
می‌توان گفت شارژدهی آنها در حد عالی می باشد اما عملکرد باتری و شارژ دهی گوشی موبایل نوکیا وان جزء مزیت ها و نقاط قوت آن محسوب می شود فقط کافی است شبا که دست خواب دارید آنها را به شارژ بزنیم تا زمانی که بیدار می شوید به طور کامل شارژ شده باشند.
در این قسمت قصد داریم تا نتیجه گیری را برایتان بیان کنیم که بدانید با هزینه های پایینی که پرداخت می کنید آیا می توان خرید خوبی داشت یا خیر.
اگر بخواهیم این نتیجه‌گیری را منصفانه برای بیان کنیم بهتر است بدانید که با توجه به قیمت پایین که در راستای خرید گوشی های موبایل نوکیا وان پرداخت می کنید دارای عملکرد خوبی می باشند.
اما پیشنهاد ویژه‌ای که برای تان داریم این است که بهتر از خریدتان را از طریق خرید اینترنتی انجام دهید چون اگرچه با قیمت پایین به فروش می رسد اما می توانیم از سایتهای معتبر اینترنتی حتی با قیمت‌های پایین‌تری نیز این سری از گوشی های موبایل را خریداری کنید.
اگر قصد خرید از طریق سایت های معتبر اینترنتی را دارید به راحتی می‌توانید گوشی مد نظر خودتان را در همین سایت سرچ کنید و پس از انتخاب مدل و رنگ و طرح آنها سفارش خودتان را ثبت کنید.
به محض ثبت سفارش در بهترین و سریعترین حالت ممکن گوشی موبایل شما به دستتان خواهد رسید.
منبع : GSMARENA