گوشی هواوی honor 8 s
گوشی هواوی honor 8 s معروف به گوشی های مقرون به صرفه !

گوشی هواوی honor 8 s یکی از گوشی های هوشمند زیر مجموعه کمپانی آن می‌باشد که در سال ١٣٩٨ روانه ی بازار شد و وابسته است به کمپانی هواوی و سالهاست که توانست محبوبیت بالایی بین بسیاری از کاربران و خریداران گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.
کمپانی آنر همیشه به تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت از معروف بوده است اما چیزی که در بیشتر موارد در آن مورد رقابت واقع قرار می‌شود تولید گوشی های میان رده میباشد که توانسته این فرهنگ را بین تمامی کمپانی‌ها جا بیندازد تا بتوانند گوشی‌هایی با قیمت پایین‌تر اما کیفیت بالاتر تولید کنند.
گوشی هواوی honor 8 s توانست رقبای بسیار زیادی را به خودش چسب کند تا با عنوان میان رده بودنش رقیب های پرچمدار نیز داشته باشد.
این کمپانی سعی داشته تا تمامی قابلیتهای گوشی های هوشمند خودش را توجیه طراحی کند که از بقیه گوشی‌های هوشمند عقب نماند است برای مثال توانسته طراحی بدون حاشیه روی این گوشی ها انجام دهد که دوربین سلفی آن در یک حفره کوچکی در بالای گوشی قرار دارد و بدون حاشیه بودن صفحه نمایش می تواند بسیار مهم این سری از گوشی ها باشد.

 

 

گوشی هواوی honor 8 s

با توجه به نظرسنجی که انجام شد بسیاری از کاربران نظر خودشان را بر روی گوشی های سبک من داده بودند تا چون می توانند به راحتی و با یک دست از گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند و برایشان سبک‌تر واقع می‌شود که وزن این گوشی ها توانست کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند چون تنها ۱۴۶ گرم میباشد و جزو وزن های ایده‌آل محسوب می‌شود.
طول زیاد صفحه نمایش نسبت به عرض آنها توانسته عیدی مانند کوچک بودن صفحه نمایش را در نظر بسیاری از کاربران بپوشاند و این موضوع از اهمیت بالایی نیز برخوردار شود.
در حال حاضر با حافظه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار شده است.
همچنین درگاه کارت حافظه به صورت جداگانه تعبیه شده است و مشکلی در استفاده با سیم کارت ها پیش نمی آید.
البته این مورد در بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی وجود ندارد و نمی توان به طور همزمان هم از سیم کارت استفاده کرد و هم از حافظه داخلی.
درست است که با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که این سری از گوشی های آنر دارند نمی‌توان انتظار دوربین های دوگانه از آنها داشت اما باید این ارز را برای تان بیان کنیم که همین دوربین های تکی که در پشت گوشی هوآوی honor 8 s وجود دارد دارای کیفیت خوب میباشد و عکاسان را می‌تواند تا حدی راضی نگه دارد.
این راضی نگه داشتن به این دلیل است که کمپانی آنر سعی داشته تا بتواند تمامی قابلیت ها را تا حد نیاز برای کاربران در این سری از گوشیهای جدید خودش تعبیه کند.
بهتر است این موضوع را بدانید که کیفیت دوربین سلفی این سری از گوشی های هوشمند نیز قابل تعریف کردن می باشد.
چون کیفیت بالای دوربین های سلفی از این قسمت مشخص می‌شود که کمپانی آنر برای باز کردن قفل گوشی های خود تشخیص چهره را نیز اضافه کرده است.
درست است که کیفیت باطری می‌تواند در گوشی‌های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد اما این موضوع را همیشه بدانید که نگه داشتن شارژ باتری گوشی ها طول عمر باتری ها در بیشتر موارد به خود کاربر بستگی دارد و به این موضوع بستگی دارد که شما تا چه حد به طول عمر این باتری ها کمک کنید.
اما با همه این موارد کمپانی آنر برای گوشی های خودش از باتری های خوبی استفاده کرده است که با توجه به موضوعی که در ابتدای متن برای تان بیان کردیم کوچک بودن صفحه نمایش گوشی هواوی honor 8 s به عمر باتری کمک بسیار زیادی می کند.
شما با مواردی که بیان شد با کمی مراقبت میتوانم ای طول عمر باتری گوشی های خودتان را بسیار بیشتر کنید.

 

 

گوشی هواوی honor 8 s

 

در کل اگر بخواهیم در جملات کوتاه در رابطه با این گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی آنر مطالبی را به طور خلاصه برایتان بیان کنیم بهتر است بدانید که این گوشی ها دارای قابلیت‌های خوبی می باشد و در این رنج قیمت تقریبا می توان گفت شما هیچ انتخاب بهتری از این گوشی ها نخواهید داشت و در بازار به گوشی های مقرون به صرفه و با کیفیت معروفیت دارند.
پس سعی کنید اگر در این رنج قیمت گوشی را دست دارید تا خریداری کنید در رابطه با آنها تحقیقات بسیار زیادی انجام دهید تا بتوانید خرید آگاهانه و خوبی را در رابطه با گوشی‌های هوشمند خودتان تجربه کنید.
از لحاظ تعداد سیم کارت نیز دارای دو جایگاه سیمکارت می باشد که به صورت همزمان می توانم فعال باشد و همانطور که در قسمت اول برایتان بیان کردیم درگاه این دو سیم‌کارت کاملاً جدا با درگاه کارت حافظه است.
همچنین مورد دیگری که وجود دارد وجود جک هدفون می‌باشد که در این سری از گوشی های آنر نیز وجود خودش را اعلام کرده است.
با توجه به مزیت‌هایی که از این سری گوشی‌های هوآوی برایتان بیان شد پیشنهادی که ما به شما داریم این است که اگر گوشی های پرچمدار دیگری را خریداری کردید خرید این سری از گوشی های میان رده نیز می‌تواند به نفع شما باشد چون گوشی های مقرون به صرفه ای است و کسانی که گوشی‌های کاری جداگانه دادن بهترین مورد برای ایشان هم این سری از گوشی های آنر می باشد.
به علاوه این گوشی ها جزو گوشی هایی می باشد که امکان شارژ کردن از طریق usb را نیز دارند چون این موضوع در بسیاری از گوشی های امروزی دیگر وجود ندارد و امکان شارژ از طریق usb برای آنها نمی باشد.
و این موضوع توانسته برای بسیاری از کاربران خبر خوشی باشد.
در رابطه با دوربین آنها نیز اصلا نگران نباشید جدا از کیفیت خوبی که عکس ها و فیلم برداری های این گوشی دارند به علاوه تقریباً تمامی قابلیت های عکس برداری با گوشی های پرچمدار را با کیفیت کمتر دارا می باشد برای مثال در عکسبرداری و فیلمبرداری این سری از گوشی های همراه امکان فوکوس خودکار نیز وجود دارد که این مورد تنها مورد و تقریبا می‌توان گفت مهم‌ترین مورد می باشد که افراد دست به خرید گوشی های پرچمدار و گران قیمت می زنند.
این گوشی به درد بیشتر کسانی می خورد که دوست دارند با هزینه‌های کم گوشی‌های هوشمندی با قابلیت های با کیفیت و متوسط و خریداری کنند که تفکر و ذهن کمپانی آنر برای همچین انسان هایی بوده است تا بتوانند این گوشی‌ها را خریداری کنند چون کمتر گوشی‌های پیدا می‌شود که این قابلیت ها را با این هزینه داشته باشد.
همان طور که می دانید جنس بیشتره بدنه گوشی های تلفن همراه که به صورت میان رده تولید می شود از جنس پلاستیک می باشد و این موضوع در گوشی هواوی honor 8 s وجود ندارد چون از بدنه شیشه‌ای برای آنها استفاده شده و مراقبت از آنها راحت تر است به علاوه مزیت دیگری که دارد این است که وجود بدنه های پلاستیکی میان رده بودن این گوشی ها را داد نمیزند.
برنامه کمپانی هواوی گوشی تلفن همراه خودش را در دو رنگ آبی و مشکی تولید و روانه بازار کرده است و شما تنها باید از بین این دو رنگ انتخاب خودتان را انجام دهید متنوع وجود ندارد.
یکی دیگر از هوشمندی های کمپانی آنرا این موضوع بوده است که با توجه به تحقیقات انجام شد بسیاری از افراد و کاربران با وجود هایی که در بالای نمایشگر ها وجود دارد موافقت نکردند و این موضوع را به این حالت دانستند که می‌تواند از زیبای طراحی گوشی کاسته شود به همین دلیل آن دو گزینه برای کاربران قرار داد که می‌توانند با مراجعه به تنظیمات این نکات را از بین ببرد.
در انتخاب و خرید گوشی های همراه خودتان دقت بسیار بالایی داشته باشید تا بتوانید همیشه بهترین گزینه را مال خودتان کنید .
گوشی هواوی honor 8 s با توجه به قیمت بسیار پایینی که دارد منصفانه نیست که از آن مزیت‌های فوق‌العاده‌ای انتظار داشت اما با وجود همه این مسائل کمپانی آن رد کرده تا بتواند گوشی با قیمت پایین اما موردپسند مشتریان خودش تولید کند.