گوشی هواوی honor 8 A
گوشی هواوی honor 8 A میان رده ای با طراحی جذاب !

گوشی هواوی honor 8 A به راستی یکی از گوشی های با کیفیت و با قیمت های مناسب می باشد که شما خریداران میتوانید استفاده های بسیار گوناگون و خوبی از این سری گوشی های هواوی داشته باشید.
این گوشی در دی ماه سال ۱۳۹۷ روانه بازار شد و توانست در مدت یکسان محبوبیت چندان زیادی پیدا کند و فروش بسیار بالایی را نصیب خودش کند.
همانطور که می دانید کمپانی آن را وابسته به کمپانی هوآوی است و در بازار گوشی‌های هوشمند به این موضوع معروفیت دارد که گوشی های میان رده و با قیمت های مناسب اما کیفیت بالا تولید می کند.
و همین ویژگی بارز آنها سبب شد تا این سری از گوشی های هوشمند محبوبیت بالایی ایجاد کند و خریداران بسیار زیادی را به سمت خودش بکشد که آن هر سال برای تولید گوشی‌های خودش که با قیمت پایین عرضه می‌کند فروش بسیار بالایی را به دست می آورد.
مخصوصاً در این روزها در ذهن بسیاری از افراد همین موضوع می باشد که بتوانند گوشی هایی با قابلیت های مناسب و با کیفیت اما با قیمت با صرفه خریداری کنند و این موضوع در بسیاری از افراد در همین روزها می باشد.
بهتر است برای کام بیان کنیم که اگر شما نیز جزو این سری از افراد هستید نمی توانید گزینه مناسب تری نسبت به گوشی هواوی honor 8 A پیدا کنید.
اگر قصد دارید تا دلیل این جمله را به طور واضح متوجه شوید پیشنهاد ما این است که این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا در آخر بتوانید تصمیم آگاهانه و خوبی بگیرید.
در این قسمت معروفیت برخی برندها می‌تواند به چنین افرادی کمک شایانی کند از جمله این برندها می‌تواند برند آنر زیرمجموعه کمپانی هواوی باشد که همیشه توانسته گوشیهای با قابلیت های متوسط و با قیمت های فوق العاده پایین عرضه کند و با وجود این برند به این افراد این کمک را می‌کند که زمانی که شما به دنبال گوشی‌هایی با قابلیت های متوسط اما با قیمت پایین هستید اولین برند که به ذهنتان می‌آید برند آنر باشد.
بدون اغراق برایتان بیان خواهیم کرد که گوشی هواوی honor 8 A جزو بهترین گوشی های میان رده در رده خودش می باشد که شما می توانید قابلیت های خوبی را دارا شوید.

 

گوشی هواوی honor 8 A

 

چون این گوشی ها با قیمت پایین که دارند اما دارای جذابیت طراحی بسیار بالایی هستند و بقیه کاربران با دیدن این گوشی ها در نگاه اول این موضوع را متوجه نخواهد شد که شما گوشی های ارزان قیمت و میان رده های در دست دارید.
چون کمپانی آنر سعی داشته تا حتی این ویژگی طراحی را نیز بسیار شبیه به گوشی های پرچمدار انجام دهد.
ویژگی دیگری که طراحی این گوشی را بسیار جذاب و مانند گوشی های پرچمدار نشان می دهد وجود ناچ کوچکی است که در بالای نمایشگر وجود دارد و تنها دوربین سلفی در آن قرار دارد که توانسته به زیبایی و جذابیت طراحی کمک بسیار زیادی کند .
درست است که این گوشی ها با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت تولید و روانه بازار شدند اما یکی از مزیت‌های بسیار مهم و خوبی که این گوشی ها دارا میباشند این است که قابلیت ارتقاء حافظه برای آنها طبیعی داده شده است به این صورت که شما می توانید حافظه داخلی گوشی های خودتان را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید و این موضوع برای بسیاری از جوانان و افرادی که این گوشی‌ها را خریداری می‌کنند پر اهمیت بود.

 

گوشی هواوی honor 8 A

 

برنامه با دوربین نیز بهتر است بدانید که درست است فاقد دوربین های دوگانه اصل اما همین تجربه بینی که برای پشت این سری از گوشی های هوشمند تعبیه شده است دارای کیفیت بالایی می باشد و حس خوبی را می‌تواند به عکاسان و کسانی که با این گوشی‌ها فیلمبرداری می‌کنند القا کند به علاوه بر کیفیت دوربین سلفی آنها نیز جز مزیت های این سری از گوشی های همراه محسوب می‌شود چون بسیاری از گوشی‌هایی که در این روزها تولید می شوند درست است که دارای کیفیت بالایی برای دوربین های اصلی هستند اما کیفیت دوربین سلفی آن ها چندان تعریفی ندارد و این موضوع می‌تواند بازهم هوش و ذکاوت کمپانی تولیدکننده را برساند.
به همین دلیل برای استفاده از دوربین این سری از گوشی های همراه نگران کیفیت پایین نباشید و با خیال راحت عکسبرداری و فیلم برداری کنید.
موضوعی که شاید در وهله اول تو ذوق بسیاری از کاربران بزنند عدم وجود سنسور اثر انگشت برای این سری از گوشی های هوشمند می باشد اما کمپانی آنر توانسته با وجود قابلیت های دیگری که دارد این عیب را پوشش دهد و به چشم بسیاری از کاربران و خریداران نیاید.
علاوه بر دوربین ها موضوع دیگری که برای بسیاری از کاربران راستای دوربین‌های موبایل اهمیت بالایی دارد باتری آن ها می باشد چون اگر گوشی موبایل خریداری کنید که دارای باتری های با کیفیت خوبی هستند به راحتی می توانید از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید به علاوه به درد فیلم دیدن و بازی کردن نیز می خورد چون اگر باتری ها با کیفیت باشد امکان داغ شدن گوشی شما در هنگام استفاده زیاد نیز کم می شود.
که بهتر است بدانید کمپانی آنر از باتری های بسیار با کیفیت و خوبی برای گوشی‌های همراه خودش استفاده کرده است که این موضوع توانست محبوبیت آنها را چندین برابر کند از نظر بسیاری از کاربران و افراد گوشی های مقرون به صرفه شناخته شود.
اما توصیه ما این است که حتی اگر از باتری گوشی های همراه نیز اعتماد کامل داشته باشید باز هم از عمر باتری خود مراقبت کنید تا بتوانید آنها را سالها سالم نگه دارید.
به علاوه بهتر است بدانید که دارای دو سیم‌کارت نیز می باشد که به طور همزمان می توانید از آن استفاده کنید.