تابستان و گوشی های رنگارنگ
گوشی های هوشمند 6 ماه اول سال میلادی

با گذر زمان و پیشرفت فناوری، شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند هم تلاش می‌کنند تا با به روز رسانی‌های مداوم در پروژه‌های خود  بتوانند توانایی جدیدی را به کاربران و طرفداران  خود ارائه دهند. تابستان سال ۲۰۲۳ همچون تابستان سال های گذشته شاهد رونمایی و روانه بازار شدن خیلی از میان رده و تا حدودی هم پرچمدار خواهیم بود . برخلاف 6 ماه دوم سال خورشیدی که بیشتر پرچمدار ها رو نمایی میشوند تابستان فصل رنگارنگ گوشی های میان رده میشه نام برد.

Motorola edge40 گوشی هوشمند

محصول جدید موتورولا که با نام گوشی هوشمند Motorola edge40 در تابستان سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد، به دلیل طراحی خاص خود شور و شوق زیادی در بین کاربران و دوستداران این شرکت به وجود آورده است که هم‌اکنون منتظر معرفی آن هستند. از ویژگی‌های جزئی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش داخلی  OLED، دوربین 50 مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد. این گوشی همچنین با داشتن باتری 4400 میلی آمپرمجهز شده با قابلیت شارژ سریع، بسیار مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی همراه با سبک زندگی خود هستند.

A24 گوشی سامسونگ

گوشی میان رده سامسونگ همچون اسلاف خود دارای قیمت مناسب و امکاناتدر حد معقول و معمول بوده به طوری که از دوربین اصلی پنچاه مگا پیکسلی در پشت و دوربین سلفی سیزده مگا پیکسلی در جلو استفاده میکند و با باطری پنج هزار میلی آمگری و پشتیبانی از فست شارژ 25 واتی یک روز کامل رو با آن میتوانید بدون دغدغه استفاده کنید  و همچنین آخرین نسخه اندروید که 13 میباشد شما رو در حال حاضر بی نیاز میکند به آپدیت اندروید دستگاه و درمورد صفحه نمایش سوپر امولد با نرخ نوسان 90 هرتز نیز نیاز گیمر ها رو نیز تا حدودی بر طرف کرده است. 

HUAWEI  MATE 60 Proگوشی

گوشی هوشمند است از پردازنده  این Huawei Mate 60 pro یکی دیگر از محصولات تازه‌معرفی Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 4G (4 nm)

بهره می برد و با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 امکانات قابل ملاحظه ای را به کاربرانش ارایه میدهد.

 Xiaomi 13 ultra گوشی

به قول معروف غول مرحله آخر یک گوشی همه چیز تمام دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و صفحه  نمایش  یک میلیارد رنگ و پردازنده سری هشت نسل 2 چهار نانم میلی متری و آخرین نسخه اندروید که همان اندروید 13 میباشد و دونسخه رام 12 و رام16 که تمامی نیاز های شما رو جهت هرگونه فعایلت سنگین   بر طرف میکند  و باطری 5000 میلی آمپر آن میتوانست کمی قوی تر باشد ولی شرکت شیایومی زیبایی را فدای باطری نکرده است

جمع بندی

در نهایت، تنوع و تعدد گوشی های هوشمند به عنوان یک جزء الزامی از رقابت بین تولیدکنندگان به عنوان یک فاکتور بسیار موثر در رشد بازار گوشی های هوشمند تلقی می‌شود. امروزه مشتریان به دنبال خرید گوشی هایی هستند که در عین کیفیت بالا و قیمت معقول، ویژگی‌های متنوعی نیز داشته باشند.

به نظر شما دوستان نسل بعدی گوشی های هوشمند چه نوع آوری و دستاوردی را رو خواهد کرد و یا ارتقا سنگین خواهد داد . و این رقابت که بسیاری از غول های تکنولوژی را مثل سونی و ال جی و اچ و نوکیا و اچ تی سی رو از دور رقابت حذف کرده به سراغ چه برندی خواهد رفت و بخت اقبال گوشی های برند چینی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت در اینده خواهیم پرداخت به محبوبیت گوشی های چینی در بین کاربران .