Redmi note 8 pro
گوشی شیائومی Redmi note 8 pro با قابلیت های بالا !

گوشی شیائومی Redmi note 8 pro جز گوشی های با کیفیت و دارای قابلیت های بالایی می باشد که در این مقاله قصد داریم تا برای شما به طور کامل و واضح در رابطه با این قابلیت ها مطالبی را بیان کنیم.
درست است که لبه های این سری از گوشی های شیائومی دارای پلاستیک می باشد و از بدنه پلاستیکی ساخته شده است اما این نکته را باید بدانید که استفاده ی پلاستیک در این سری از گوشی های شیائومی با بقیه گوشی های موجود در بازار کمی متفاوت است چون کمی مقاوم تر از بقیه پلاستیک ها می باشد.
به این ترتیب شما میتوانید به راحتی از این گوشی های شیائومی مراقبت کنید تا طول عمر آنها را افزایش دهید و هیچ خط و خشی به گوشی تان وارد نشود.
در رابطه با نمایشگر آنها بهتر است بدانید که گوشی ای که در دست دارید دارای نمایشگرهای عریضی می باشد که بسیار مناسب فیلم دیدن و بازی کردن است.
اما موضوعی که شاید برای بسیاری از افراد جزو معایب گوشی های همراه محسوب شود سنگین وزن بودن این سری از گوشی های شیائومی می باشد.
چون گوشی شیائومی Redmi note 8 pro دارای وزن ۲۰۰ گرم می باشد که استفاده از این سری گوشی ها با یک دست کمی می تواند سخت تر از بقیه باشد.
همچنین گوشی های با وزن ۲۰۰ گرم جزو گوشی های سنگین وزن محسوب می شود اما می تواند احساس خوبی به کاربر انتقال دهد به این دلیل که تمامی گوشی های پرچمدار دارای وزن بالایی می باشند و جز گوشی های سنگین وزن هستند که به این ترتیب کاربر حس گوشی های گران قیمت را می دهد.
در این قسمت بهتر است در رابطه با پنل پشتی این سری از گوشی های شیائومی برایتان مطالبی را بیان کنیم تا بتوانید جذابیت این گوشی ها را در قسمت پشتی و نمایشگر جلو به خوبی درک کنید.
این مدل از گوشی های شیائومی دارای دوربین های چهارگانه ای میباشد که توانسته پنل پشتی آنها را بسیار جذاب و گرانقیمت نشان دهد.
همچنین به علاوه موضوعی که توانست برای بسیاری از افراد خبر خوشی تلقی شود این بود که این سری از گوشی های شیائومی همچنان دارای جک هدفون می باشند و این موضوع برای افراد بسیار خوشحال کننده بود.
در صفحه نمایش این سری از گوشی های شیائومی ناچ کوچکی در بالای صفحه نمایش وجود دارد که در برگیرنده دوربین سلفی می باشد و این ناچ کوچک نیز توانسته نمایشگر این گوشی ها را به گوشی‌های گران‌قیمت نزدیک‌تر کند.
اگر فراموش نکرده باشید باید به یاد داشته باشید که در قسمت اولیه این متن برایتان بیان کردیم که این گوشی ها دارای لبه های پلاستیکی هستند اما موضوعی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که تنها لبه های این گوشی ها دارای پلاستیک می باشد که بدنه کلی آنها از شیشه درست شده است.
همچنین همانطور که می دانید گوشی هایی با بدنه های شیشه ای علاوه بر اینکه دارای مقاومت بسیار بالا و استحکام بسیار خوبی هستند و همچنین کمی لغزنده می‌باشد که می توانید این موضوع را با استفاده از گارد ها برای خودتان حل کنید.

 

 

 

گوشی شیائومی Redmi note 8 pro

 

یکی از موضوعاتی که توانست این گوشی های شیائومی را بسیار محبوب کند در سراسر جهان ، قدرتمند بودن اسپیکر آنها بوده است که از بسیاری از گوشی‌های گران‌قیمت نیز با کیفیت تر میباشد و صدای بسیار خوب و قدرتمندی دارند.
این موضوع را به راحتی می توانید با استفاده از مقایسه با بقیه گوشی های موجود در دنیا کاملا لمس کنید و متوجه شوید که چه اسپیکرهای قوی و پر قدرتی دارد.
همانطور که در ابتدا برایتان بیان کردیم این صفحه نمایشگر گوشی شیائومی Redmi 8 pro دارای ناچ کوچکی می‌باشد که جایگاه دوربین سلفی است اما نکته‌ای که می‌تواند این گوشی‌ها را جذاب کند این است که اگر شما نیز جزو افرادی هستید که با وجود ناچ در صفحه نمایش تا مشکل دارید به راحتی می توانید از طریق تنظیمات آن را حذف کنید و صفحه نمایش یکدست داشته باشید.
از دیگر مواردی که در پنل پشتی این سری از گوشی های شیائومی وجود دارد سنسور اثر انگشت می باشد اما نکته بسیار جالبی که می تواند شما را به این گوشی‌ها جذب کند وجود تشخیص چهره برای باز کردن قفل می باشد که بهتر است بدانید دارای عملکرد بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای است و همچنین با نزدیک کردن انگشت شما که البته جایگاه بسیار خوبی نیز در پنل پشتی دارند می‌توانید به راحتی قفل گوش هایتان را باز کنید.
البته به این نکته نیز توجه بسیار زیادی داشته باشید چون بسیاری از گوشی های موجود در بازار دارای عملکرد خوبی در راستای بازکردن قفل نیستند و این موضوع می‌تواند در حس کاربر اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.
به دلیل کیفیت بالایی که دوربین این گوشی ها دارند تصمیم گرفتیم تا دوباره به وجود آنها اشاره کنیم .
عکس‌برداری و فیلم‌برداری با این سری از گوشی های شیائومی می تواند به شما کاربران حس بسیار خوبی را القا کند چون علاوه بر عکس برداری در روز شما می‌توانید عکس‌های بسیار با کیفیت و خوبی را در هنگام شب نیز بگیرید چون کمپانی شیائومی این قابلیت را به گوشی‌های خود اضافه کرده است که کاربران بتوانند با خیال راحت در نورهای کم و بی کیفیت نیز عکس های خوبی بگیرند.
وجود این دوربین های باکیفیت درست است که برای کمپانی شیائومی با هزینه و وقت زیادی تمام شده است اما شرکت شیائومی به این موضوع دقت بسیار زیادی داشته که دوربین های با کیفیت می تواند در نظر خریداران اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.
از همه مهم‌تر عکسهای سلفی با این سری از گوشی های شیائومی دارای جزئیات کامل می باشد و پوست شما را به حالت طبیعی نشان می دهد که شما می توانید با افکت های مختلف این موضوع را تغییر دهید.

 

Redmi note 8 pro

 

 

این که سلفی گرفتن با این دوربین ها کاملاً طبیعی به نظر می آید به این دلیل است که کمپانی شیائومی به این موضوع دقت کرده که بسیاری از افراد موافق افکت های دوربین سلفی نبودند و ترجیح دادند تا دوربین های سلفی با جزئیات کامل داشته باشند.
نوبتی هم که باشد بهتر است برایتان در این قسمت از کیفیت و اهمیت باتری گوشی شیائومی Redmi note 8 pro مطالبی را بیان کنیم.
چون پس از دوربین‌های موبایل نکته دیگری که وجود دارد باتری گوشی ها می باشد که برای افراد بسیار زیادی اهمیت بسیار بالایی دارد و اینکه بتوانند چند ساعت در روز از گوشی های موبایل خودشان استفاده کنند و یا اینکه زمانی که آنها را به شارژ می زنند در چند دقیقه گوش ایشان کاملا فول می شود تمام این موارد برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که کمپانی شیائومی نیز به این نکته توجه داشت.
در رابطه با طول عمر باتری این گوشی ها باید برایتان بیان کنیم که دارای طول عمر بسیار خوب می باشند اما باز هم بستگی به کاربران و استفاده ای که در طول روز از آنها می‌کنند دارند چون شما می توانید به راحتی طول عمر باتری گوشی ها را افزایش دهید و سال ها از آنها به عنوان باتری های سالم استفاده کنید.
در رابطه با شارژر آنها هم بهتر است بدانید که دارای کیفیت قابل قبولی می باشند به طوری که گوشی که صفر درصد باتری دارد را می توانید در طول نیم ساعت به ۴۰ درصد برسانید که این موضوع می تواند خبر خوبی برای کاربران باشد و در مقایسه با گوشی های پرچمدار عملکرد بسیار خوب و سریع دارد.
در کل این سری از گوشی های شیائومی دارای طراحی جذاب و فوق العاده با قابلیت های با کیفیت می باشد که حس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌کند این که می‌تواند گوشی‌های با این قابلیت را با هزینه های بسیار ارزان خریداری کنند.