گوشی شیائومی MI 9T
گوشی شیائومی MI 9T گوشی میان رده ای جذاب !

گوشی شیائومی MI 9T جز گوشی هایی می باشد که بین گوشی های میان رده جز بهترین ها هستند.
این گوشی میان رده جذاب با طراحی فوق العاده توانسته رقیبان بسیار زیادی را در بازار جهانی جذب خودش کند و کمپانی های بسیار زیادی تحریک شوند تا بتوانند با این گوشی رقابت کنند.
تحولی که گوشی های شیائومی آن هم از نوع میان رده آنها در بازار جهانی ایجاد کردن این نکته را برای تمامی کاربران داشتند که حتی گوشی های میان رده نیز با طراحی های مدرن و همچنین دوربین‌های فوق العاده لوکس تولید و بازار ارزشمند و تمامی این نکته های مثبت صرفاً برای گوشی های پرچمدار و گرانقیمت نباشدمحسوب می شود .
مزیت های فوق العاده که این نوع گوشی ها برای تمامی کاربران داشته اند این است که شما می توانید تمامی مزیت های مثبتی که برای تان گوشی های گران قیمت داشته است را در گوشی های میان رده با کیفیت مشاهد کنید و بتوانید این گوشی ها را با قیمت های فوق العاده خوب و با صرفه خریداری کنید.
همچنین پیشنهاد ویژه سایت ما برای شما دارد این است که می تواند این گوشی های میان رده و با کیفیت را از طریق اینترنت و سایت های آنلاین مثل همین سایت خریداری کنید تا برای شما بسیار با صرفه تر و با قیمت پایین‌تری تمام شود.
قبل از توضیح و بررسی این گوشی پر کاربرد بهتر است این موضوع را بدانید که گوشی شیائومی MI 9T در بسیاری از جاها به نام تجاری MI k20 شناسایی میشود.
این نکته را برایتان بیان کردیم که اگر در جایی مقاله با این اسم خواندید در رابطه با همین گوشی های شیائومی می باشد.

 

گوشی شیائومی MI 9T

این سری از گوشی های شیائومی در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شدند که در مدت کمی توانسته محبوبیت فوق‌العاده بالایی بین تمامی خریداران و کاربران ایجاد کنند که این موضوع توانست رونق بسیار زیادی در تمام کشور ایجاد کند.
از نظر وزن انتظار می رود که این سری از گوشی های پرکاربرد و همچنین فوق العاده جز گوشی های سنگین باشد اما خیالتان از بابت اینکه بتوانند به راحتی این گوشی‌ها را در دست بگیرید راحت باشد چون سنگینی آنها در حدی نیست که از دست شما بیفتد و صدمه‌ای به گوش هایتان وارد شود.
وزن این گوشی های شیائومی ۱۹۱ گرم است که اگر در رابطه با نگهداری این سری از گوشی های شیائومی مشکلاتی داشتید و نتوانستید به راحتی آن‌ها را در دست بگیرید می توانید از گارد های مقاوم محکم برای نگهداری و مقاومت گوشی های همراه خودتان استفاده کنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.
همانطور که انتظار می رود از لحاظ سیم کارت نیز این گوشی ها هم جزء گوشی های دو سیم کارت می باشد که شما می توانید از دو سیمکارت همزمان استفاده کنید.
فعلاً نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این سری از گوشی های همراه در بازار موجود میباشد که از نظر نظرسنجی که طبق آخرین بار انجام شد تمامی کاربران از این حجم حافظه رضایت کامل داشتند.
این روزها نگرانی که بسیاری از کاربران در رابطه با خرید گوشی های همراه دارد و مخالفان و موافقان بسیار زیادی در سطح جامعه دارد این است که این سری از گوشی های همراه دارای جک ٣.۵ میلیمتری هستند یا خیر که در رابطه با گوشی شیائومی MI 9T بهتر است بدانید که همچنان دارای این جک می باشد.
یکی از نکاتی که لوکس بودن این گوشی ها را ثابت میکند حسگر اثر انگشت آنها است که در زیر نمایشگر وجود دارد چون این روزها تمامی گوشی های لوکس و همچنین پرچمدار دارای این قابلیت می باشد مانند آیفون ایکس به بعد.

 

گوشی شیائومی MI 9T

 

این گوشی ها در سه رنگ مشکی آبی و قرمز روانه بازار شدند که مانند هر گوشی دیگر این رنگ مشکی آن ها فروش فوق العاده بیشتری داشته.
زمان قیمت گذاری کمپانی شیائومی این گوشی ها را در حد ۲۳۰ دلار قیمت‌گذاری نسبت به قابلیت‌ها قیمت ناچیزی می‌باشد و همین مورد توانست کاربران فوق العاده زیادی را جذب خرید این گوشی ها کند.
حرف های ناگفتنی بسیار زیادی در رابطه با طراحی این گوشی ها نیز وجود دارد چون اصلاً دست کمی نسبت به گوشی های پرچمدار و گران قیمت ندارند.
این جمله به این معناست که شما پس از خریداری این گوشی ها اگر برای کسی توضیح ندهید کسی متوجه این موضوع نمی‌شود که شما گوشی‌های میان رده خریداری کرده اید.
به شما قول خواهیم داد به محض باز کردن جعبه این گوشی ها مجذوب صفحه نمایشگر آن‌ها خواهید شد چون مانند تمامی گوشی های پرچمدار تمام صفحه می باشد و هیچگونه بریدگی و کلید اضافه ای در روی این گوشی ها مشاهده نخواهید کرد.
در رابطه با صفحه نمایش این سری از گوشی ها نیز هست حرفی نمی‌ماند و آن هم به دلیل جذابیت فوق العاده بالایی است که این گوشی ها دارند.
اما در این قسمت موضوعی که می ماند اسپیکر قوی و همچنین قدرت بالای صدای این گوشی ها می باشد.
اسپیکر این گوشی ها به قدری بالا و خوب است که شما می توانید صدای مخاطب خودتان را بدون هیچ خط و خشی و به راحتی بشنوید.
همچنین موضوع برایتان جالب باشد که بدانید حسگر نور محیطی این سری از گوشی های شیائومی نیز قابل مشاهده نیستند و در زیر نمایشگر تعبیه شده اند و این هم یکی دیگر از مواردی است که لوکس بودن این گوشی ها را برای شما خریداران عزیز ثابت می کند.
اگر بخواهیم جملات کلی در رابطه با مزیت های این گوشی ها برای بیان کنیم بهتر است بدانید که این گوشی ها بهترین و فوق العاده ترین گوشی هایی هستند که شما می توانید برای دیدن فیلم از آن استفاده کنید چون با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه بریدگی و وضوح کامل تماشا می شود.

 

گوشی شیائومی MI 9T

 

 

در رابطه با حسگر اثر انگشت نیز در ابتدای مقاله برای تا بیان کردیم که مانند گوشی های لوکس در زیر نمایشگر آن‌ها قرار دارند اما ادعایی که خود کمپانی شیائومی در رابطه با حسگر اثر انگشت این سری از گوشی های خودش بیان کرده است این است که درجه حساسیت آن نسبت به گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است و شما می توانید با کمی اشاره به قفل گوشی های خودتان را باز کنید که این موضوع مزیت فوق‌العاده برای خریداران و کاربران می باشد.
چون در بسیاری از گوشی ها ممکن است این حسگرهای اثر انگشت وجود داشته باشد اما افراد ترجیح دهند که گوشی‌های همراه خودشان را با همان الگو و یا خود باز کند چون کمی کند می‌باشند و دلیل این کندی هزینه ی کم کردن برای گوشی های همراه می باشد.
اما این باز کردن صحیح حسگرهای اثر انگشت تا زمانی در کسری از ثانیه باز می شود که دست های شما کثیف و یا خیس نباشد چون در غیر این صورت ممکن است کمی در باز شدن اثر انگشت شما وقفه ایجاد شود.
همچنین توصیه‌ای که کمپانی شیائومی برای گوشی شیائومی MI 9T انجام داده است این است که اگر قصد دارید از محافظ صفحه استفاده کنید محافظ های صفحه معتبر را خریداری کنید چون در غیر این صورت ممکن است به گوشی‌های شما آسیب برساند و عملکرد حسگر اثر انگشت را کند کند.
قسمت جذاب ماجرا در این قسمت می باشد که کمپانی شیائومی همانطور که قصد داشته تا بتواند صفحه نمایشگر هایی ساده و بدون هیچ گونه بریدگی ایجاد کند به همین دلیل دوربین های سلفی خود را در فریم جداگانه‌ای تعبیه کرده است.
به این صورت که با جابجا کردن دوربین پشتی به دوربین سلفی به طور خودکار این گوشی های شیائومی دوربین های سلفی خود را به آرامی در می آورند و شما می توانید به راحتی عکس های سلفی فوق العاده جذابی از خودتان بگیرید.
همراه با بیرون آمدن دوربین های سلفی از دل گوشی های شیائومی MI 9T دو رنگ به رنگ های آبی و قرمز روشن می‌شود که از نظر بسیاری از کاربران این دو رنگ جذابیتی نخواهد داشت و از نظر همین کاربران شرکت شیائومی می توانست به جای این دو رنگ آبی و قرمز از فلش ال ای دی استفاده کند.
اما گفتنی است که اگر شما هم جزء این کاربران هستید به راحتی می توانید این دو رنگ را از قسمت تنظیمات خاموش کنید .
اما نکته جالبی که برای طراحی این گوشی ها وجود دارد و ممکن است نگرانی بسیاری از کاربران را برطرف کند و دکمه شتاب سنج این گوشه های شیائومی می باشد.
چون نگرانی بسیاری از کاربران در حین استفاده از این دوربین‌های سلفی ای می باشد که اگر گوشی های همراه از دستشان بیفتد چه می‌شود که این گوشی های شیائومی با استفاده از قابلیت‌های خود کاری که دارند به محضه افتادن گوشی شما این دوربین ها بسته می شود و هیچ آسیبی به دوربین سلفی شما وارد نمیشود.
یکی دیگر از دلایلی که طراحی این گوشی های شیائومی را فوق‌العاده جذاب کرده است استفاده همزمان فلز و شیشه برای طراحی و بدنه این گوشی ها می باشد.
همانطور که میدانید هم فلز و همیشه در گوشی‌های همراه جدا از اینکه باعث گران شدن گوشی می شود اما مقاومت گوشی های همراه را بالاتر می برند اما تنها بدی که دارند افتادن اثر انگشت بر روی گوشی های همراه می باشد که می توانید با استفاده از گارد ها جلوی این مشکل را بگیرید.
جذابیت دیگری که این سری از گوشی های شیائومی دارد دوربین های سه گانه یزد که در پشت این گوشی ها تعبیه شده و این مورد نیز می‌تواند آنها را به دوربین ها و گوشی‌های لوکس همچنین نزدیک‌تر کند.

 

گوشی شیائومی MI 9T

 

در نهایت اگر بخواهیم تعریف کلی برای این گوشی ها برایتان بیان کنیم این است که کمپانی شیا ئومی تصمیم داشته تا بتواند گوشی با تمام کاربردهای جدید و عملکردهای نو تولید و روانه بازار کند و به این ترتیب جهت تا جک هدفون خود را در کنار دوربین های سلفی گوشی ها قرار داده.
اینکه کمپانی شیائومی تاکید بسیار زیادی بر روی این موضوع دارد که اثر انگشت های شما برروی صفحه نمایش و یا پشت گوشی های همراه آنها نیافتد جلوه فوق العاده بالایی که نسبت به رنگ گوشی های همراه برای کاربران در نظر گرفته است می‌باشد به این صورت که جلو به رنگ گوشی های مشکی متفاوت با رنگ گوشی آبی این شرکت می باشد.
با توجه به مزیت‌هایی که از این گوشه ها برایتان بیان کردیم بدون شک این مورد را خواهید فهمید که هیچ تفاوت آنچنانی با برادر پرچمدار این گوشی ها وجود ندارد و صرفاً برخی از کاربردها و عملکردها ضعیف تر از نسخه پرچمداران میباشد.
این موضوع به این معنا است که اگر کسی به دنبال گوشی های پرچمدار است اما توانایی مالی در آن حد را ندارد به راحتی می‌تواند گوشی‌های میان رده شیائومی را خریداری کند و با قیمت پایین‌تر و نسخه با صرفه تر آنها که تفاوت آنچنانی با برادر پرچمدار آنها وجود ندارد.
همچنین می توانید به راحتی هر گونه سوالی که در رابطه با عملکرد این گوشی‌ها داشتید با شماره تماس هایی که در این سایت قرار داده شده تماس بگیرید و از مشاوران ما استفاده کنید تا بتوانید خرید آگاهانه تر و با صرفه تری دارد در راستای تلفن های هوشمند خودتان تجربه کنید.
سایت ما سعی دارد تا شما بتوانید در راستای خرید و فروش دستگاه های هوشمند پولهای کمتری پرداخت کنید اما در عین حال دستگاه های با کیفیت و گوشی هایی با عملکرد بالا خریداری کنید.
منبع : gsmarena