گوشی شیائومی Meizu 6T
گوشی شیائومی Meizu 6T تلفن هوشمندی اقتصادی

گوشی شیائومی Meizu 6T دارای قابلیت‌های می باشد که خریداران و کاربران در مقایسه با قیمت آنها این قابلیت‌ها را جز نکته های مثبت این سری از گوشی های شیائومی میدانند.
پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید گوشی های همراه خود حتماً تحقیقات بسیار زیادی انجام دهیم تا متوجه تمامی قابلیت ها و یا حتی معایب آنها شوید.
ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با تمامی قابلیت ها و نکته های مثبت این سری از تولیدات کمپانی شیائومی آشنا کنیم تا بتوانید خرید آگاهانه تر و بهتری انجام دهید.
اگر بخواهیم برای شما به طور خلاصه از مزیت های گوشی شیائومی Meizu 6T جملاتی را بیان کنیم بهتر است بدانید که این مدل گوشی دارای قابلیت‌های خوب و باکیفیتی می باشد که از طراحی زیبایی تشکیل شده و دارای دوربین های دوگانه ای است که نسبت به قیمت آن ها این موارد فوق العاده خوب و با کیفیت می باشد و با هزینه‌های نسبتاً با صرفه به فروش می‌رسد.
جدا از قابلیت ها و طراحی زیبای این سری از گوشی های شیائومی قصد داریم تا برای شما نکات فنی این گوشی را نیز بیان کنیم تا بیشتر بتوانید با آن آشنا شویم اما قیمت فوق العاده ای که کمپانی شیائومی برای این سری از گوشی های میان رده خود در نظر گرفته از قیمت ۱۵۰ دلار می باشد.
چیزی که شیائومی برای این گوشی ها در نظر گرفته قیمت فوق العاده آنها می باشد که همه قشر جامعه بتوانند از گوشی‌های همراه با قابلیتهای نسبتاً خوب استفاده کنند.
از لحاظ قیمتی موضوع کاملاً پر اهمیت است که این سری از گوشی های شیائومی جزو ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های همراه خودشان می باشد که این موضوع توانست کاربران و خریداران بسیار زیادی را جذب خودش کند.
اما شاید بسیاری از افراد به این موضوع فکر کنند که قیمت پایین این گوشی ها به دلیل قابلیت های پایین آن ها می باشد که در ادامه برای شما مطالبی را بیان خواهیم کرد تا ثابت شود که این گوشی قابلیت های فوق العاده بیشتری نسبت به هم رده ها و رقبای خودش را دارد.
اما با توضیح و خواندن قابلیت های این سری از گوشی های شیائومی بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که گوشی که در دست دارید جزء گوشی های ارزان قیمت و با صرفه میباشد پس نباید چندان انتظار زیادی از سخت‌افزار آنها داشت اما این موضوع به این معنا نیست که سخت‌افزار سطح پایینی داشته باشند.
دو سری از این مدل گوشی تولید و روانه بازار شده و یکی از آنها ۳۲ گیگابایتی و دیگری ۶۴ گیگابایتی است که بسته به قیمت آنها متفاوت می باشد.
اما چیزی که شاید در اولین دیدار معلوم شود این گوشی جزو گوشی های پایین رده میباشد قاب پشتی آنها است که از جنس پلی کربنات است و این موضوع در تمامی گوشی های ارزان قیمت می کند که شما می توانید با گارد های مختلفی این قاب را بپوشانید.

 

گوشی شیائومی Meizu 6T

 

مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های میان رده امروزی دوربین دوگانه این سری از گوشی های شیائومی در قاب پشتی آنها قرار دارد که این نوع طراحی می توانند زیبایی گوشی های همراه را بیشتر کند و همچنین موضوع قابل ملموس است که اسکن اثر انگشت نیز در زیر این سری از دوربین ها قرار دارد.
همچنین شرکت شیائومی با توجه به نکته ای که در نظر گرفته جایگاه اسکن اثر انگشت در زیر دوربین جایگاه مناسبی می‌باشد به این صورت که شما به راحتی می توانید انگشت خودتان را روی آن بگذارید و تقریباً سرعت و عملکرد خوبی دارد.
همچنین این نکته نیز قابل ذکر است که بالای دوربین دوگانه آنها یک فلش ال ای دی قرار دارد که عکس برداری در نورهای کم و در شب را برای کاربران و خریداران راحت تر کند.
البته بسیاری از کاربران این موضوع برایشان جالب بود چون این مورد اولین باری بود که شرکت میزو از این قابلیت برای قاب های پشتی گوشی های همراه خود استفاده کرده است.
در رابطه با کیفیت دوربین آنها نیز درست است که نمی‌توان انتظارات بیش از حدی از دوربین این گوشی ها گرفت اما با توجه به قیمت شان کیفیت قابل قبولی دارند و می توانید عکس های خوبی با دوربین اصلی بگیرید.
همچنین علاوه بر دوربین اصلی کیفیت دوربین سلفی نیز بسیار خوب می باشد و این مورد خبر خوبی برای بسیاری از خریداران این گوشی ها بود.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که گوشی شیائومی Meizu 6T شباهت های بسیار زیادی با ردمی ۵ دارد اما از نظر سایت ما این سری از گوشی های شیائومی دارای طراحی بهتر و کیفیت دوربین بالاتری نسبت به رد می ۵ هستند.
این سری از گوشی ها در ۳ رنگ مشکی قرمز و طلایی تولید و روانه بازار شدند که همانند بسیاری از تلفن های هوشمند رنگ مشکی آنها جذابیت بهتر و بیشتری دارد اما همان طور که می دانیم رنگ مشکی که همه قابلیت کثیف شدن بیشتری دارد پس ما باز هم استفاده از قاب و گارد های مناسب را برای این سری از گوشی های موبایل را به شما پیشنهاد می کنیم.
در رابطه با نمایشگر این گوشی ها نیز این مورد را بدانید که دارای نمایشگر های بزرگ و خوبی هستند و از حاشیه کمی برای ساخت آنها استفاده شده است.
باتری هر تلفن همراهی می تواند برای کاربران و خریداران آن گوشی از مهم‌ترین موارد باشد اینکه هر گوشی چقدر باتری و شارژ نگه میدارد و دوم مورد اینکه شارژر آن گوشی سریع است یا خیر گفت که در رابطه با این گوشی ها باید گفت نسبت به قیمتش آن از کیفیت خوبی برخوردار است و شارژ سریع آن کیفیت پرچمدار ها اما به اندازه خودشان دارا می باشند.

 

گوشی شیائومی Meizu 6T

در واقع شما می توانید نسبت به پولی که هزینه می کنید اما از قابلیت های مورد پسند واقع شوید.
چون شاید هزینه بسیار بالایی برای گوشی های همراه خود پرداخت نکرده باشی اما کمپانی شیائومی مورد را در نظر گرفته است که با توجه به قیمتی که ارائه می‌دهد خدمات خوبی را در اختیار مشتری قرار دهد.
در ابتدای متن برای اشاره کردیم که دو مورد از این گوشی ها در بازار موجود می باشد یکی نسخه ۳۲ گیگابایتی و دیگر این نسخه ۶۴ گیگابایتی که شما تنها با ۲۴ اضافه تر می توان نسخه با کیفیت ۶۴ گیگابایتی آن را خریداری کنید که نسبت به فاصله قیمت بین ۶۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی بین این دو گوشی گوشیهای با صرفه اقتصادی می باشد.
پیشنهاد خوبی که ما برای شما داریم این است که بتوانید خرید خود را از طریق سایت‌های اینترنتی انجام دهید چون سایت های اینترنتی به دلیل بالا بودن محصولات و خدمات خود را ارزان تر و باصرفه تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
همچنین گوشی ها دارای درگاه دو سیم کارته می باشند که بهترین پیشنهاد برای افرادی که هزینه های زیادی نمی‌خواهد برای گوشی های کاری خودشان بکنند هست.
این سری از گوشی های شیائومی در ماه می ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار شده که البته در این مدت زمان تقریبا می‌توان گفت فروش نسبتاً خوبی داشته است.
وزن سبک این سری از گوشی های شیائومی مورد دومی است که می تواند افراد را به خرید این گوشی ها و استفاده از آنها به عنوان گوشی های کاری ترغیب کرد.
این گوشی با وزن ۱۴۵ گرم روانه بازار شده است که این وزن می توانند وزن بسیار مورد قبول و سبکی برای گوشی‌های هوشمند باشد.
می‌توان گفت نکته‌ای که در تمامی گوشیهای میان رده و اقتصادی وجود دارد این است که بدنه آنها از جنس پلاستیک می باشد چون استفاده از بدنه های پلاستیکی برای شرکت‌های تولیدکننده با هزینه کمتری تمام می‌شود.
همچنین بهتر است بدانید که در عین نا باوری این سری از گوشی های شیائومی دارای قابلیت حذف نویز نیز می باشند و صداهای مخاطب شما به راحتی و با کیفیت بالاتر به گوش شما خواهد رسید.
امیدوار هستیم از متنی که برای شما آماده شد نهایت استفاده را برده باشید و در این قسمت می‌توانید انتخاب خودتان را بسیار آگاهانه و خوب انجام دهید.