گوشی جدید کمپانی موتورولا عرضه شد

سلام و به وبلاگ موبایل7 خوش آمدید،در اینجا قصد داریم درباره گوشی جدید شرکت موتورولا با نام edge 40pro صحبت کنیم.

اولین چیزی که در مورد این گوشی باید بگوییم، طراحی بسیار زیبای آن است. با توجه به نمایشگرOLED 6.67 اینچی که در این گوشی وجود دارد، موتورولا با ارائه یک صفحه نمایش در حجم بزرگ توانسته است یک دستگاه بزرگ ،اما با طراحی زیبا طراحی کند و با رزولوشن 1080×2400 پیکسل, 20:9 نسبت (~394 ppi تراکم) ارائه شده است.

در داخل این گوشی، پردازنده Qualcomm ،Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm) ورژن جدید و بسیار قدرتمندی قرار گرفته است که جزء پرچمداران این کمپانی در حال حاضر بوده و موجب می‌شود از کارایی مناسبی برخوردار باشد.

به طور کلی، موتورولا edge 40pro تقریباً همه چیزی را ارائه می‌دهد. ابعاد مناسب، پردازنده قوی، رم بالا، حافظه حجیم، باتری بزرگ، دوربین خوب و نمایشگر جذاب و بزرگ با قابلیت های مختلف در دسترس کاربران دستگاه قرار می‌گیرد.

بدون شک، گوشی جدید موتورولا edge 40pro یکی از گوشی‌های برتر سال 2023 از نظر امکانات، کیفیت ساخت و طراحی است و می‌تواند یک گزینه مناسب باشد برای کسانی که به دنبال دستگاه پرچمداری در بازار و کمپانی موتورولا هستند. ساختار پنل پشت از شیشه و فریم آن از آلمینیوم می باشد که هردو متریال از کیفیت ساخت و مقاومت بالایی برخوردار میباشند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و به انتخاب بهتر شما در خرید گوشی کمک کرده باشد.