nokia 9 pureview grey version
گزینه رنگی جدید نوکیا 9 پیور ویو در راه است

شرکت HMD که به عنوان تولیدکننده محصولات نوکیا شناخته می شود، در ماه های اخیر پرچمدار جدیدی را رونمایی کرد که نوکیا 9 پیور ویو نام دارد. اولین گوشی هوشمند با دوربین 5 گانه که با آرایش دایره ای در قسمت عقب قرار گرفته است.

به تازگی تصویری از گوشی هوشمند نوکیا 9 پیور ویو منتشر شده که آن را در رنگ خاکستری نشان می دهد. تاکنون HMD گزینه رنگی خاکستری نوکیا 9 پیور ویو را به نمایش نگذاشته و عرضه نکرده است. گزینه های رنگی این اسمارتفون تنها مشکی نیمه شب و آبی بوده و هر دو مدل مورد استقبال قرار گرفت.

در حقیقت مشخص نیست چه زمانی HMD می خواهد گزینه رنگی خاکستری نوکیا 9 پیور ویو را معرفی و عرضه کند. تصویر مورد اشاره گزینه رنگی جدید نوکیا 9 پیور ویو توسط فردی منتشر شده که گفته است این تصویر را از ویدئویی در یوتیوب گرفته که در حال حاضر موجود نیست.

نوکیا 9 پیور ویو خاکستری بزودی معرفی می شود

نوکیا 9 پیور ویو

در حال حاضر HMD اظهار نظری نکرده و پیدا نیست چه زمانی باید شاهد معرفی نوکیا 9 با رنگ جدید باشیم. نوکیا 9 پیور ویو پرچمدار خوش قیمتی بوده که در مقایسه با دیگر رقبا قیمت بسیار بهتری دارد و مشخصات برجسته ای هم برای آن در نظر گرفته شد.

از مشخصات کلیدی نوکیا 9 پیور ویو باید به صفحه نمایش 5.99 اینچی  P-OLED با وضوح QHD و پوشش شیشه گوریلاگلس 5 که از فناوری HDR10 هم پشتیبانی می کند، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 5گانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.0، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و باتری 3320 میلی آمپری اشاره کرد.

با چنین مشخصه هایی نباید نوکیا 9 پیور ویو را یک مدل معمولی دانست و عرضه آن در گزینه رنگی جدید می تواند موردتوجه طرفداران قرار گیرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود HMD چه واکنشی پیرامون آن نشان خواهد داد.

منبع