پایان فیلترینگ با ماهواره های نسل دو استارلینک
starlink e1651217799104 min

طبق خبرهای رسیده نسل دو استارلینک به کمک پایان یافتن فیلترینگ در کشورهایی که کاربران آنها در شرایط فیترینگ به سر می برند. حالا مجموعه موبایل7 توضیحات مختصری برای نحوه کار استارلینک ها جمع آوری کرده البته نا گفته نماند که استارلینک یا همان اینترنت ماهواره ای چیز تازه ای نیست درواقع طرز کار استارلینک ها به این صورت است که کابل ها حذف می شوند و از فیبروز نوری برای اتصال اینترنت استفاده میکنند درواقع از خلأ ای که در فضا وجود دارد برای انتقال سیگنال های رادیویی استفاده میکنند.

درواقع هدف اصلی استارلینک گسترش میزان دسترسی و اتصال به شبکه اینترنت برای مناطق و افرادی که امکان اتصالشان به فیبروز نوری کم است شکل گرفته.

یکی از ویژگی های مهم استار لینک نسل دو امکان اتصال مستقیم اینترنت ماهواره ای به گوشی های موبایل هوشمند تا سال 2024 است.

حالا کمپانی های معروف در تولید موبایل مانند هواوی-اپل و تراشه مدیاتک و کوالکام نیز از طرح های خود برای برقراری اتصال ماهواره ای گوشی های هوشمند رونمایی کرده.

به احتمال خیلی زیاد با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شده در نسل بعد شاهد پیشرفت وسیع تکنولوژی هستیم به گونه ای که دیگر دکل های تلفن همراه حذف میش.ند و استارلینک ای ماهواره ای جای دکل ها را برای برقراری ارتباط تلفنی میگیرند و نسل های بعدی شاهد پیشرفت در عصر ارتباطات هستند و دیگر مشکلاتی مانند فیلترینگ و ندادن آنتن دامن گیر آنها نمی شوند.

ارتباطات آنها به آسان ترین شکل ممکن و با بالاترین سرعت انجام می گیرد و دیگر خبری از فیلتر بودن نرم افزارهای محبوب نیست.