گوشی سامسونگ گلکسی A21
ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A21

گوشی سامسونگ گلکسی A21 در ماه مه سال 2020 معرفی شده است
همچنین این گوشی ها دارای یک صفحه نمایش براق است که چشم انسان را به خود جلب می کند.
منحنی های صاف بدنه ی گوشی امکان کنترل آسان و ایمن را هنگام حرکت در صفحه نمایش برای کاربران فراهم می کند.
این سری از گوشی ها دارای رنگ های سیاه ، سفید ، آبی یا قرمز است که به راحتی می توانید رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید تا با سبک بی نظیر شما مطابقت داشته باشد.
بدون شک دوربین گوشی های موبایل می تواند برای همه ی خریداران از اهمیت بالایی برخوردار باشد به همین دلیل برای شما در این قسمت در رابطه با این دوربین ها مطالبی را بیان خواهیم کرد.
برای داشتن عکس های واضح و شفاف در روز و شب با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به وضوح فوق العاده بالا  خرید این سری از گوشی های سامسونگ می تواند این تجربه را به شما بدهد.
با درجه 8 مگاپیکسلی نمای بیشتری را به عکس های خود می توانید اختصاص می دهد.
ماکرو دوربین 2MP در این گوشی به روز شده را برای بستن های بسیار تصفیه شده انتخاب کنید ، و مطمئن شوید که این موضوع همیشه با جلوه های چندگانه دوربین عمق 2MP عمق متمایز است.
با استفاده از میدان دید وسیع تر دوربین یا همان Ultra Wide ، جهان گسترده تری را ضبط کنید و به راحتی مشاهده کنید و همچنین با دوربین اصلی 48MP تمامی عکس های شما در طول روز روشن و شفاف می ماند.
دوربین های ماکرو کامپ 2 مگاپیکسلی و 40 مگاپیکسلی Quad Cam این گوشی های سامسونگ را با وضوح و کیفیتی بی نظیر به شما کمک می کنند تا جزئیات کاملاً عالی از عکسهای نزدیک خود راداشته باشید و تجربه ی بی نظیری را مشاهده کنید. برای سوژه خود از تاری و پس زمینه طبیعی می توانید استفاده کنید و یا حتی آن را برجسته کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A21


اما مزیت های این دوربین ها تمام نشده است به این صورت که
دوربین عمق 2 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد عمق میدان را با قبل و بعد ازعکس تنظیم کنید. این باعث می شود نویز پس زمینه ناخواسته از تصاویر شما کم شود تا حرفه ای تر به نظر برسد و عکس های فوق العاده ای داشته باشید.
به عبارتی می توان گفت کمپانی ساسسونگ در این سری از محصولات خود سعی داشته تا تمامی موارد را برای داشتن یک دوربین مناسب و حرفه ای فراهم کند.
همچنین بدون شک شما می خواهید سلفی خودتان خوب به نظر برسد. بنابراین به نظر می رسد برای فراهم کردن این شرایط ، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی Galaxy A21s عکس هایی با وضوح بالا و وضوح تصویر به شما می دهد. و با تمرکز زنده به آرامی رنگ زمینه را محو می کند و صورت شما به طبیعی ترین حالت ممکن خود تبدیل می شود.
به عبارتی می توان گفت کمتر گوشی ای پیدا می شود که سلفی هایی این چنین با کیفیت تولید کند.
زمانی که جز افراد پر مشغلعه هستید و وقت کمی در طول شبانه روز دارید حتما به تلفنی نیاز دارید که دوام باتری داشته باشد به همین دلیل باتری 5،000 میلی آمپری (معمولی) * قدرت جریانی ، اشتراک گذاری و بازی را به شما می دهد. و اگر باتری شما کم شد  ، با شارژ سریع تا 15 ولت به برق وصل شوید و باتری آن ها را به سرعت پرکنید.
همچنین گوشی سامسونگ گلکسی A21 دارای پردازش سریع و فضای گسترده ای می باشد ، بنابراین می توانید هم اکنون روی آن متمرکز شوید.
پردازنده پیشرفته Octa-core و رم 3 ، 4/6 گیگابایتی عملکردی روان و فوق العاده کارآمد را ارائه می دهند.
با حافظه داخلی 32 گیگابایتی یا 64 گیگابایتی می توانید عکس ها و فیلم های زیادی را در گوشی های خود داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد زود به زود گوشی خود را خالی کنید و با کارت microSD 512 GB حتی می توانید بارگذاری های  بیشتر ی اضافه کنید.
از همان ابتدا با ساخت سخت افزار و نرم افزار گوشی سامسونگ  از لحظه روشن بودن از گوشی شما محافظت می کند.
با ارائه امنیت چند لایه ، از حساس ترین اطلاعات شما در برابر تهدیدات   مخرب دفاع می کند که این مورد را نیز می توانید در کمتر گوشی ای پیدا کنید.
حسگر اثر انگشت دسترسی به موبایل را با امنیتی که می توانید اعتماد کنید ساده تر و راحت تر کرده است.
به علاوه ی اینکه گلکسی A21 دارای اسکنر اثر انگشت عقب است که به شما امکان می دهد وارد برنامه های پشتیبانی شده شوید و با سهولت قفل دستگاه خود را باز کنید.
چون باز گردن سریع و راحت قفل گوشی های همراه می تواند در صرفه جویی وقت به شما کمک بسیار زیادی کند.
بنابر این
تلفن خود را با سهولت قفل کرده و اطلاعات خود را با فناوری تشخیص چهره گوشی سامسونگ گلکسی A21  ایمن نگه دارید.
به این موضوع نیز دقت کنید که گوشی های همراه این سری از محصولات کمپانی سامسونگ این امکان را به شما می دهد تا تلفن های خود را با یک نگاه باز کنید و از داده های شخصی خود محافظت کنید.
هنگامی که قصد  انتخاب یک تلفن هوشمند را دارید سعی کنید  با دقت و تحقیق زیاد سفارش خود را انجام دهید تا برایتان هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.
به علاوه ی اینکه ابعاد این گوشی هوشمند 163.6 x 75.3 x 8.9 میلی متر است و وزن آن 192 گرم است که تقریبا می توان گفت جز گوشی های سنگین وزن محسوب می شود.
این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی خازنی Super AMOLED است که وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل با تراکم 270 PPI را در اختیار شما قرار می دهد.
حال که تمامی مزیت ها و معایب این گوشی پر طرفدار را متوجه شدید پیشنهاد ما به مشا این است که خرید خود را از طریق همین سایتی که در اختیارتان قرار دارد انجام دهید چون ما میتوانیم به شما این محصولات را با قیمت های فوق العاده پایین تری عرضه کنیم.
منبع : gsmarena