Why iOS 18 Could Be the Biggest Update Ever — iDrop News
ویژگی های جدید Message در IOS18

به نقل از موبایل ۷ با رونمایی رسمی از iOS 18 که برای 10 ژوئن در WWDC 2024 برنامه‌ریزی شده است، هر روز شاهد شایعات جدیدی درباره این به‌روزرسانی نرم‌افزاری هستیم و شایعه تأیید نشده امروز این است که اپلیکیشن Messages در iOS قرار است افکت‌های متنی جدیدی دریافت کند.

این خبر از منابعی که با MacRumors صحبت کرده‌اند می‌آید و به نظر می‌رسد انیمیشن‌های جدید بر اساس افکت‌های تمام صفحه‌ای که در حال حاضر در نرم‌افزار موجود است، ساخته شده‌اند. این افکت‌های صفحه‌نمایش در iOS 10 که در سپتامبر 2016 عرضه شد، اضافه شدند.

طبق این شایعه، از iOS 18 به بعد شما قادر خواهید بود کلمات خاصی را در پیام خود انیمیشن داده و فرمت کنید، که به این معنی است که می‌توانید در افزودن تأکید به متن‌های ارسالی خود دقیق‌تر عمل کنید.

با وعده اپل برای پشتیبانی از استاندارد RCS در اپلیکیشن Messages در اواخر امسال، این امکان وجود دارد که همان افکت‌ها برای پیام‌های حباب سبز نیز در دسترس باشند – اگرچه MacRumors مطمئن نیست که این اتفاق بیافتد یا نه.

همچنین خبری منتشر شده که نشان می‌دهد صفحه تنظیمات و مرکز کنترل در iOS 18 به‌روزرسانی خواهند شد، بنابراین این موضوع دیگری است که باید منتظر آن باشیم. اپل باید همه این‌ها را در تاریخ 10 ژوئن رسمی کند و انتشار کامل نرم‌افزار برای سپتامبر امسال برنامه‌ریزی شده است.